Scarface Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag gillar Kubanerna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag gillar mitt gäng, så ÖVRIGA! Hehe, min gamla avatar. Den e grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Kan inget om gängen, null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Kubanerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Man gillar ju de som inte skjuter på en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
cp-nörd Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 roligast att döda:haitis bäst gäng:cubans dom som är coolast:biker-gang dom som är cp:coke barons gang hihihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Ens eget gäng duger ju inte till nåt de bara står där och beskyddar en ens inte som t.e.x om man har polisen efter sig och flyr till Vercetti Estate så står de bara där och på sista uppdraget Keep your Friends Close så blev jag jagad an Sonnys män och så i trappen står de och snackar jag springer förbi men de verkar ju inte ha en aning om vad som händer runt om dem SÅ DET FÅR BLI CUBANS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jr87 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Haitierna är ju de värsta jävlarna som finns!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Ens eget gäng duger ju inte till nåt de bara står där och beskyddar en ens inte som t.e.x om man har polisen efter sig och flyr till Vercetti Estate så står de bara där och på sista uppdraget Keep your Friends Close så blev jag jagad an Sonnys män och så i trappen står de och snackar jag springer förbi men de verkar ju inte ha en aning om vad som händer runt om dem SÅ DET FÅR BLI CUBANS Håller me i GTA 2 gjorde dom det! men inte i VC lol nästan löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts