KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Får inte Columns UI att funka. Har lagt DLL filen i components och programet hittar den. Men den går inte att välja under "User interface module" vilket den ska. Har även testat ett annat liknande plugin Men den dyker inte heller upp i "User interface module". Kör 0.9 av foobar och båda pluginen ska vara komplitabla med 0.9 Nån som har nån ide hur jag ska lyckas lösa? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Öhhm..vad är det för fel på Datorhjälps-tråden?' http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag har inget problem med min dator, varken med grafikkort eller ljudkort eller nåt annat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nä, men det är ju ett program? eller? Jag tyckte att det borde ligga i datorhjälps-tråden, eftersom det är ett program du behöver hjälp med. Men du är ju Admin, så du bestämmer ju. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Av första och och 99% av resten av posterna tolkar jag det som att det är hårdvaruproblem som är tänkta att tas upp där. Håll käften eller hjälp mig med mitt problem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Okej, förlåt för att man försökte vara hjälpsam. Men det går tydligen inte med "hårda typer" som dig. Och tyvär så kan jag inte hjälpa dig med ditt problem, eftersom jag inte är insatt i sådant. Detta med trevlig stämmning på forumet kan du ta dig en funderare på... Edit: Citat från första posten i Datorhjälps-tråden: "Alla dator-relaterade frågor ställs här" Redigerad 27 mars, 2006 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Och du kallar "Öhhm..vad är det för fel på Datorhjälps-tråden?" trevligt? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Läs här: http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...ight=Columns+UI Här verkar det också stå något intressant: http://appdb.winehq.org/appview.php?versionId=2355 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej, det sa jag inte heller. Jag syftade på det du skrev "Håll käften och hjälp mig med mitt problem". Men förlåt om jag skrev något olämpligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Läs här: http://forum.sweclockers.com/showthread.ph...ight=Columns+UI Här verkar det också stå något intressant: http://appdb.winehq.org/appview.php?versionId=2355 Hittar inget som hjälper mig med mitt problem där tyvärr, tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Varför är det ingen som låser denna tråd? När andra startar såna här trådar blir dom låsta direkt.. Men inte när en admin gör det.. hur sjukt är detta egentligen? det finns en officiel datorhjälpstråd! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag tycker inte att denna ska låsas, den här frågan passar inte i Dator blabla tråden. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Varför är det ingen som låser denna tråd? När andra startar såna här trådar blir dom låsta direkt.. Men inte när en admin gör det.. hur sjukt är detta egentligen? det finns en officiel datorhjälpstråd!!! Vi moderatorer bedömmer ju vad som skall låsas och icke. KalleR är själv admin och han beslutade att detta passar bättre i en egen tråd. Inget mer med det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Varför är det ingen som låser denna tråd? När andra startar såna här trådar blir dom låsta direkt.. Men inte när en admin gör det.. hur sjukt är detta egentligen? det finns en officiel datorhjälpstråd!!! Jag var för rädd för att säga det...det är ganska illa Fast det känns säkrast att hålla sig utanför såna här trådar. Redigerad 27 mars, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag var för rädd för att säga det...det är ganska illa Fast det känns säkrast att hålla sig utanför såna här trådar. Vad är grejen med liten text? Alla som vill läsa den kan ändå göra det, bara irriterande. KalleR's ord är lag, han blev inte Admin utan anledning. Lär er det, eller dunsta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Vad är grejen med liten text? Alla som vill läsa den kan ändå göra det, bara irriterande. KalleR's ord är lag, han blev inte Admin utan anledning. Lär er det, eller dunsta. Hmm.. det kändes betryggande på något sätt. Fast jag borde inte ha lagt mig i här alls, det här blev bara dumt. [RÖVSLICK] Keep up the good work KalleR [/RÖVSLICK] Nej det där blev alldeles för mycket. inte ens roligt. vad fan håller jag på med ikväll? Redigerad 27 mars, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Wow här är det adminen som bestämmer! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Wow här är det adminen som bestämmer! Självklart, vem annars? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts