MiRRe Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ni vet ju att dom kan sitta på bänkar o trappsteg o sånt men kan man det sj? isf hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej, det går inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Man kan sätta sig på huk på bänkarna. Och leka att man sitter ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nej, det går inte. Antog det ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Det finns dock en mod som gör att man kan sätta sig ner. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men jag har för mig att namnet heter något med "Space einstein" (eller liknande). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Det finns dock en mod som gör att man kan sätta sig ner. Jag kommer inte ihåg vad den heter, men jag har för mig att namnet heter något med "Space einstein" (eller liknande). Ja, något sånt heter den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ja, något sånt heter den.. Okej tack ska leta efter den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Okej tack ska leta efter den Lägg gärna upp filen/hemsidan om du hittar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om du står och inte gör något i en trappa ett tag så sätter sig CJ ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om du står och inte gör något i en trappa ett tag så sätter sig CJ ner E det sant??.....är det på ps2 eller data?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Men oj vad coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om du står och inte gör något i en trappa ett tag så sätter sig CJ ner Men då behöver man väl ingen mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 När jag blir stor ska jag göra ett spel som går ut på att man ska leta bänkar och trappor att sitta på!!! Någon som längtar tills releasen? Seriöst: Har sökt på flera sidor utan att hitta denne mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 När jag blir stor ska jag göra ett spel som går ut på att man ska leta bänkar och trappor att sitta på!!! Någon som längtar tills releasen? Seriöst: Har sökt på flera sidor utan att hitta denne mod Ja, kan knappt bärga mig!! Jag är inte hlt säker på att den heter så men om jag minns rätt så heter den något sånt iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om inte jag minns fel så fanns väl endast denna mod till Vice City? Har aldrig sett någon liknande till SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Om inte jag minns fel så fanns väl endast denna mod till Vice City? Har aldrig sett någon liknande till SA. Nej Spaceensteins mod finns till SA men utan sitta ner grejen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts