fido vercetti Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag blir faktist lite besviken på rockstar nu. Ett till gta till psp , jag har inget emot det men borde dom inte göra det till ps2 först. Snart kanske det bara görs gta till psp, och då måste man lägga ut 2000 spänn bara till ett psp, dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Du vet att du måste köpa PS3 för att få det nya "riktiga" GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Du vet att du måste köpa PS3 för att få det nya "riktiga" GTA Jag köper hellre psp än ps3 för ett psp kan man spela i skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Ja. Jag vill spela ett nytt GTAspel. Nu! Nya städer. Och till Xbox eller PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag blir faktist lite besviken på rockstar nu. Ett till gta till psp , jag har inget emot det men borde dom inte göra det till ps2 först. Snart kanske det bara görs gta till psp, och då måste man lägga ut 2000 spänn bara till ett psp, dyrt. Förvisso, men la du inte ut tusenlappar till ps2:an också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Förvisso, men la du inte ut tusenlappar till ps2:an också? Fick det i födelsedags present Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 Det ryktas att PS3 kommer ha en UMD spelare (inte enbart utan givetvis en DVD-spelare) men som en extra detalj kanske UMD-player kommer - Skuller inte vara helt fel att kunna lira PSP spel på PS3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 De här Vice City Stories låter ganska intressant... får kanska skrapa ihop lite pengar till en psp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag är inte besviken (Kanske med tanke på att jag äger en PSP) jag tycker R* gör helt rätt beslut, LCS var en psp magnet så alla GTA-geeks köpte PSP. Men nu kommer det ju på PS2 - Det är bara vänta kanske kommer VC stories till PS2/3 nästa år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det skulle vara kul om dom I allafall kunde uppgradera spelet så det kommer på samma nivå som San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Sä här skriver AB Notera datumet 20 oktober 2006. Då släpps ”Grand theft auto: Vice City stories” till PSP. Spelet är en fristående del men bygger på Playstation 2-titeln ”Grand theft auto: Vice City”. Rockstar utlovar bland annat ett ”varierat soundtrack och professionellt röstskådespeleri.” Vi hade inte räknat med något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Jag anar starkt att man spelar som Ricardo Diaz anno 1981-82 någon gång då han är smal och ny på gatorna. Annars vore det coolt om man var Lance, tvekar dock på att Philip Michael Thomas skulle ställa upp för röstskådespeleri en gång till. BARA PMT KAN GESTALTA LANCE!! KOM IHÅG DET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag hoppas att man får spela Umberto Robina när han började att skapa cubans. Och att dom tar med funktionen att man kan rekrytera gängmedlemar(cubans) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts