Maimstream Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag har anmält mig. Tyvärr är jag den enda i min klan som har gjort det. Vilken klan? Själv tillhör jag Japanska familjen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Vilken klan? Själv tillhör jag Japanska familjen. Kommunisterna. Obs, det ät Zack som döpte klanen. Jag är inte kommunist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 28 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2006 Kommunisterna. Obs, det ät Zack som döpte klanen. Jag är inte kommunist. Förrädare! Jag skickar min bror på dig, precis innan han attackerar kastar jag ut dig ur klanen. Usch för sådana som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Jag blev mördad i morse. Kl. 08:10 så ringde mobilen (Led Zepplin - All Alpng The Watchtower som ringsignal), koden var brandgul. Ibland lågorna märkte jag att någon hadde ätit upp min pistol så jag fick rycka tag i min mördarapa. När jag kom ut tog apan pistolen från mördaren men det hjälpte inte för det kom flera granater flygandes genom luften. Nu är jag död. och mördaren hammnar på min klans Wanted List. http://img230.imageshack.us/img230/3299/wanted9wp.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Inga anmälda i min kommun... så jag skiter nog i det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Inga anmälda i min kommun... så jag skiter nog i det! ...Också måste man ju vara 15 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2006 Testa denna flashen som jag planerar att göra "uppsnokningsbar" för de som vill hitta mig. FinnOscar.zip Förut så skrev jag i min presentation att man skulle gogola på mitt namn, och då fan man bl.a. min presentation här... där jag hadde skrivigt min adress.. Om någon vill så joina min klan: Electric Banana Klan BTW: Vad tycker ni om slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts