Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Tihi, jag dödade P-C med kaboom.exe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 ? Yup, that's us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 (redigerad) Asså, går man runt och "dödar" folk (som är med där) på gatan med frukter? Redigerad 13 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Yup, that's us. JAG LITADE PÅ DIG SIANA! MEN DU SVEK MIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 JAG LITADE PÅ DIG SIANA! MEN DU SVEK MIG! Fniss. Det var bara att ljuga ihop att det var ett tecknings- program, så svalde du det med hull och hår. Tihi, du får väl hämnas på DreamHack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 (redigerad) Fniss. Det var bara att ljuga ihop att det var ett tecknings- program, så svalde du det med hull och hår. Tihi, du får väl hämnas på DreamHack. Din elaking! Du kan inte mörda vår käre P-C, heller! Edit: Jag ska vara med på omgången efter min födesledag... Bered er på döden då! Redigerad 13 april, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Asså, går man runt och "dödar" folk (som är med där) på gatan med frukter? Asså, går man runt och "dödar" folk (som är med där) på gatan med frukter? Missade ni min gamla reply? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Asså, går man runt och "dödar" folk (som är med där) på gatan med frukter? Missade ni min gamla reply? Ja... I princip... Du kan ju läsa om vapnen och så, då fattar du nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2006 Asså, går man runt och "dödar" folk (som är med där) på gatan med frukter? Missade ni min gamla reply? Se introduktionsfilmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Lätt att jag ska gå med! Får tippsa alla mina rollspelsvänner som brukar spela vanliga rollspel med smågubbar på ett bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 16 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Jag dog i mjälltbrand i förra omgången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hahahahah fyfan vilken jävla lam intro video! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 Hahahahah fyfan vilken jävla lam intro video! Ey, inget skitsnack om den. Killen som gjort den kan en kampsport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 (redigerad) heh Redigerad 16 april, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 BLir medlem inom kort, sen jeflar blir det paranoia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 0 reggade i min stad, Gissa om jag ska vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 17 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2006 Han jag skrev om jag i mitt förra inlägg, tror jag ser han varje dag på bussen o_O Hoppa av på samma hållplats o skjuta han xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Avdammad och nypputsad, snart dammig igen. Men ville bara säga att om 3 dagar början ännu en ny omgång av DG. Den här gången ska jag inte dö i mjältbrand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2006 Jag har anmält mig. Tyvärr är jag den enda i min klan som har gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts