Maimstream Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Orka ditt nick btw =( Jag nickar mainstreaM^ på cs =(((((( Ajaj, du kom på mig, men du har inte tagit ner kamerorna i ditt rum, va? Haha, jag gick med. Purjolöken är min vän. Fast jag hittade ingen, fick nöja mig med morötter. Härlig posering, man känner din blodtörst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Jag tänkte regga mig, men man måste vara 15. :'( Men en ägig sak på sidan är om "Handgraten": Det finns två sätt att överleva en granatattack: 1. Du kastar dig bort från där äpplet landar och gör en rullning på samma sätt som för att undvika ett pistolskott (Se skydd). Du måste påbörja rörelsen innan äpplet träffar marken. Om det av någon anledning filmas måste det återges i slowmotion med dramatisk musik. Redigerad 28 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 http://www.deathgame.se/Default.aspx?id=12&userid=3032 :oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 http://www.deathgame.se/Default.aspx?id=12&userid=3032 :oo Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ajaj, du kom på mig, men du har inte tagit ner kamerorna i ditt rum, va? Härlig posering, man känner din blodtörst Nej då. Ikväll klockan sex. Kolla då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nej då. Ikväll klockan sex. Kolla då Jag väntar redan på dig... din purjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 http://www.deathgame.se/Default.aspx?id=12&userid=3032 :oo Jag blev rädd. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Orka nicka engelska ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) http://www.deathgame.se/Default.aspx?id=12&userid=3032 :oo I'M COMING FOR YOU TOPP3!! Akta dig vem som gömmer sig i buskarna imorrn Redigerad 28 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Haha, han är inte anmäld, men vi bombar honom med äpplen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har hittat mitt offer nu. Emma Hernejärvi aka Lanina ska få smaka hett bly/mordbrand den 1:e April Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Har hittat mitt offer nu. Emma Hernejärvi aka Lanina ska få smaka hett bly/mordbrand den 1:e April Det är en halvfinne, P-C. Hur kan du vara så hjärtlös?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Man ska låta nån som inte är med hålla en banan och göra ett bakhåll på någon, som ett första april skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Haha, läste nyss att Mainstream har dött i mjältbrand. Själv ska man ut och slakta på lovet nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Lätt å hitta dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Haha, läste nyss att Mainstream har dött i mjältbrand. Själv ska man ut och slakta på lovet nu. Hon hade döljt mjältbranden i ett Canal Digital brev... Jag känner mig dum och lättlurad. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Meh, jag fyller 15 i december så då ska jag rollspela, då får ni akta er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Min kusin är med i det. Det är han som gjort introduktions-filmen. Fast han är visst död nu=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 (redigerad) Det där ser ju roligt ut ju. EDIT: WIIE 13:37 Redigerad 7 april, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Håller just nu på att skriva ett eget Rollspel. Har ingen direkt handling till spelet. När alla regler och sånt är klara så gör jag en ny topic så får ni se ungefär hur det kommer se ut. Kommer behöva nån som är bra på hemsidor sen när jag är klar med spelet så jag kan göra en hemsida till det ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts