Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det här är ett sjukt rollspel som en kompis till mig visade för ett tag sen. Ganska sjuk, man använder frukt och grönsaker som vapen. Har inte spelat det men ska anmäla mig till nästa period som börjar den 1/4, tror jag. Här är en länk till introduktions videon, ganska flummig den med. Deathgame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har funnits här förut som tråd. Spelade förra omgången, blev dödad tidigt så det var inte så skoj Men jag vet nog inte om jag ska vara med den gången också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 WTF dude!!!!! Är de cp! Kommer säket en cp hoppa framför mig och säga - ''PANG! DÖD!'' Yay.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Funderar på att gå med men det är bara en dålig sak. Det är 1 från Gävle och 3 från sandviken så jag har inte så många att döda då heller. Få se om jag ska gå med till nästa omgång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Funderar på att gå med men det är bara en dålig sak. Det är 1 från Gävle och 3 från sandviken så jag har inte så många att döda då heller. Få se om jag ska gå med till nästa omgång. Jag är den första och enda från Ödeshög, så jag funderar på att skicka brevbomb till alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag är den första och enda från Ödeshög, så jag funderar på att skicka brevbomb till alla .w0rd Tänkte inte på det, eller skicka databomben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 .w0rd Tänkte inte på det, eller skicka databomben. Men det blir ganska dyrt i längden med frimärken, sen slicket... skit oxå. Ska vi starta klan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Det verkar lite... annorlunda, men man kan ju testa EDIT: Så måste man va 15 såklart... Redigerad 27 mars, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Men det blir ganska dyrt i längden med frimärken, sen slicket... skit oxå. Ska vi starta klan eller? Visst så fort jag hittar en banan eller morot så jag kan gå med så kan vi starta klan:P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Klanen 'Utrspridda i Sverige' waaaaaaah, vilken grym klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Klanen 'Utrspridda i Sverige' waaaaaaah, vilken grym klan a.k.a. the brevbombs-klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 a.k.a. the brevbombs-klan Öppna aldrig ett paket utan avsändare, man vet aldrig vad det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Haha, jag gick med. Purjolöken är min vän. Fast jag hittade ingen, fick nöja mig med morötter. Redigerad 2 oktober, 2018 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha, jag gick med. Purjolöken är min vän. Fast jag hittade ingen, fick nöja mig med morötter. Din Stjaert du härmade precis min pose och allting. Fyfan för dig, nu är du inte min kompis längre :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Min kompis var med i det, han dödades dock av en galning i flytväst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag reggar mig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Jag har lust att regga mig bara för att bli mördad Men vad händer om man är privat och inte finns med i hitta? Redigerad 27 mars, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Min kompis var med i det, han dödades dock av en galning i flytväst. Hahaha @Zcruwen: Visste jag inte. Men vi hade ingen purjolök. EDIT: Glöm inte att anmäla er via SMS. Redigerad 27 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag anmälde mig idag, alldeles nyss. Mohahhahahahaa, The brevbombs klan kan starta sitt hemska arbete snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Orka ditt nick btw =( Jag nickar mainstreaM^ på cs =(((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts