jerrko Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag läste att Rockstar hade köpt rättigheterna till Vice city stories, och att det kanske ska bli en film av spelet. jag undrar hur den eventuella filmen blir, vad tror ni? PS. Hoppas man får se huvudpersonen ramla ner i blue hell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vice City Stories? Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vice City Stories? Källa? Kolla på startsidan på Gtasajten.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jo, det var en trevlig nyhet. Blir säkert en PS-version även där. Ska även bli spännande att få se vad dom hittar på med filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 YES, jag hörde att nästa GTA-spel till PSP skulle senare komma till Xbox 360, Vice City med Xbox 360-grafik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Tror inte att det blir så. Troligtvis är registreringen bara någon sorts reservation.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag hoppas det, det skulle vara grymt! Men det är väl inte så säkert! Vi får väl se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Om nu ryktet om Vice City stories är sant, så kan jag lova er att jag kommer köpa en PSP. det skulle det lätt vara värt! Fast hmm.. undrar om det skulle utspela sig på 80-talet? Om det inte gör det, då blir jag fan ledsen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hoppas också det utspelar sig på 80-talet. Skulle också bli ledsen om det inte var så. Men hoppas det blir en film. Helst en serie. Där varje avsnitt är ett uppdrag. Det skulle nog bli populärt tror jag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Men hoppas det blir en film. Helst en serie. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Va? Haha, det du sa "va" åt var rätt kul Om du hoppas på en film, så hoppas du väl inte på en serie? Edit:alltså inte du, utan han som skrev film/serie-grejen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Jag vet. ser nu att det blev lite tokigt skrivet . Alltså vore såklart roligt om det blev en film. Men om jag fick välja mellan film och en tv-serie, så väljer jag tv-serie . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Om nu ryktet om Vice City stories är sant, så kan jag lova er att jag kommer köpa en PSP. det skulle det lätt vara värt! Fast hmm.. undrar om det skulle utspela sig på 80-talet? Om det inte gör det, då blir jag fan ledsen.. Kan väl utspela sig två år senare eller något. Duger 1988? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Skulle vara tjufft! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Hoppas också det utspelar sig på 80-talet. Skulle också bli ledsen om det inte var så. Men hoppas det blir en film. Helst en serie. Där varje avsnitt är ett uppdrag. Det skulle nog bli populärt tror jag . Inte en serie :'( Jag önskar att det blir en långfilm, som inte har samma story som spelet, tänk vad tråkigt att sitta och kolla när dom kör runt med en bil i flera minuter och springa i en Hawaii skjorta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte en serie :'( Jag önskar att det blir en långfilm, som inte har samma story som spelet, tänk vad tråkigt att sitta och kolla när dom kör runt med en bil i flera minuter och springa i en Hawaii skjorta Tråkigt....!!??!!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Tråkigt....!!??!!?? Ja, jag kan inte heller se någon nackdel i det.. skribb: Ja, när jag tänker efter så skulle det nog vara roligare. Tänk att få uppdrag av Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tror inte/hoppas inte att det blir film. Jag tror inte att det skulle vara uppskattat av bio publiken, GTA hör hemma i spel inte i film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts