BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hur vet man att SPÖKET är svenskt?? Sa spöket "hej, jag är svensk"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) Varför skulle dom inte existera? För att du inte tror på dom? DU SKA INTE FÅ FÖRSTÖRA MIN DAG. Varför skulle dom existera? För att du tror på dom? DU SKA INTE FÅ FÖRSTÖRA MIN DAG. BroDD: "Det har länge ryktats om spökeriet på ödegården vid vithatten. Ingen har nånsin lyckats dokumentera det på bild. Inte förrän nu..." Antagligen så var de nån på den sidan som spela in det eller nått Redigerad 28 mars, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 BroDD: "Det har länge ryktats om spökeriet på ödegården vid vithatten. Ingen har nånsin lyckats dokumentera det på bild. Inte förrän nu..." Antagligen så var de nån på den sidan som spela in det eller nått Jaha??? Bara för att spöket är i sverige så måste väll inte själva spöker vara svenskt? Om jag åker till afrika på semester, inte blir jag väll afrikan då?? :S säkert fejk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jaha??? Bara för att spöket är i sverige så måste väll inte själva spöker vara svenskt? Om jag åker till afrika på semester, inte blir jag väll afrikan då?? :S säkert fejk.. Och du tror att spöken åker på semester därför att...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Och du tror att spöken åker på semester därför att...? Dom måste väl också ta ledigt ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Och du tror att spöken åker på semester därför att...? Det måste inte vara semester, det kanske är en invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Experter har undersökt denna och inte fått reda på vad det är! Det här är ett spöke, kolla noga OBS; Känsliga tittare bör inte se detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Experter har undersökt denna och inte fått reda på vad det är! Det här är ett spöke, kolla noga OBS; Känsliga tittare bör inte se detta Vad sjutton var det där för ett vidrigt vidunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Vad sjutton var det där för ett vidrigt vidunder? Spöke typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Spöke typ Han måste vara utstött på de jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Han måste vara utstött på de jobbet. Asså, spöket är lite längre in i filmen, och är väldigt liten så du får kolla noga typ 4/5ars in i filmen så ser du nog, kan också höra så ha på ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Men, vad löjligt. Bönder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Experter har undersökt denna och inte fått reda på vad det är! Det här är ett spöke, kolla noga OBS; Känsliga tittare bör inte se detta Shit va jag hoppa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Vad sjutton var det där för ett vidrigt vidunder? Fy. Från och med idag tror jag på spöken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Posta screen på museumspöket. Jag vet inte om jag vågar titta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Posta screen på museumspöket. Jag vet inte om jag vågar titta. Titta, pusseh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Posta screen på museumspöket. Jag vet inte om jag vågar titta. Om du är känslig så titta inte. Är faktiskt riktigt Otäckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Posta screen på museumspöket. Jag vet inte om jag vågar titta. Äsch, lyssna inte på dom, en telly tubby kommer bara, skitroligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Posta screen på museumspöket. Jag vet inte om jag vågar titta. Förstörde jag allt nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Äsch, lyssna inte på dom, en telly tubby kommer bara, skitroligt :EGD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts