Explosiv Anka Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det är svårt att säga om det är fake eller inte. Skulle vara mer högupplöst. Det tar ett tag för orberna att bilda ectoplasma. Anden hade då cirka 5-6 sekunder på sig att bildas, tycker det låter konstigt, men det stod fördmoligen längre bort. Väldigt konstigt att en person skulle våga det här, ännu konstigare att man inte får veta namnet på denne efter en sån där insats. Konstigt att inget mer är observerat och utlagt på Google om man söker på ''ödegården vid vithatten'' eller bara ''ödegården''. Sen så är väl ektoplasma inte så mörkt? Haha okej men då vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 WörD. Väldigt konstigt att just han skulle våga filma det där och turen måste varit extrem eftersom han såg det på nästan engång. Sen ser ektoplasman för mörk ut. Väldigt konstigt att han ens skulle ta med sig filmkamran och filma ett totalt ointressant hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 .jaeger: Få en idé att fejka ett spöke när man har vägarna förbi ett gammalt hus med en kamera, spela in nåt någolunda trovärdigt och lägga till lite färg och musik i efterhand. Kanske en timmes jobb i datorn för att få det som det ser ut i filmen, ser jag inget problem med att orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha fy fan va dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Väldigt konstigt att han ens skulle ta med sig filmkamran och filma ett totalt ointressant hus. Det är inte säkert att ett hus är ointressant för en ande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Näh, man ser att det är fake. Musik ska knappast behöva, och 'spöket' ser dittrixat ut. Redigerad 27 mars, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fejk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Den där snubben har nog sett för många skräckisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Säkert hans egna skugga som spelar honom ett spratt, ett practikal joke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det tar ett tag för orberna att bilda ectoplasma. Anden hade då cirka 5-6 sekunder på sig att bildas, tycker det låter konstigt, men det stod fördmoligen längre bort. Haha, så du har kartlagt hur fort det tar för ett spöke att visa sig? Jomenvisst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha, så du har kartlagt hur fort det tar för ett spöke att visa sig? Jomenvisst. Anden hade då cirka 5-6 sekunder på sig att bildas Nej, jag sa bara hur många sekunder den hade på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fake enligt mig, jovisst jag tror på spöken och sånt men inte det här. För det första (låter nog konstigt) men det jag har sett har inte sett ut sådär, det jag har sett har haft mer form, som en människa typ. För det andra, svårt att göra. för det tredje varför denna dryga musik i bakgrunden? För det fjärde, ehm det finns inget fjärde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 För det första (låter nog konstigt) men det jag har sett har inte sett ut sådär, det jag har sett har haft mer form, som en människa typ. Så du har sett spöken ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej det där spöket är inte svenskt. Han kommer ursprunligen från södra delarna av Nordkorea. Ni har helt fel med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej det där spöket är inte svenskt. Han kommer ursprunligen från södra delarna av Nordkorea. Ni har helt fel med andra ord. För det andra, svårt att göra. Lätt att göra, menar du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Så du har sett spöken ? Ja det har jag gjort, och jag kan lova att jag har gjort det för att jag var med kompisar då det hände och dom såg det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tror inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja det har jag gjort, och jag kan lova att jag har gjort det för att jag var med kompisar då det hände och dom såg det också. Bevis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jaha, sådana "spöken" är ju inte alls svåra att göra själv i datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tror inte på det. Tro precis vad du vill, jag kan inte banka in det i huvudet på dig att jag verkligen har sett det. Bevis? Det enda bevis jag har är mina kompisar som var med mig vid exakt samma tillfälle, allihopa av oss kan berätta precis hur det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts