Jacker Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 http://www.saeys.se/fotoalbum/2002/07-12/2...s/image012.html Jag tror inte det är fejkat. Rätt svårt att göra såna effekter vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hur vet man det är svenskt också hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Vart är spöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Ja det är säkert ett spöke... Redigerad 27 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Är jag blind eller så finns inte spöket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Är jag blind eller så finns inte spöket? Det är detdär genomskinliga i dörren när killen vänder sig om innan han börjar springa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Kolla riktigt noga så ser ni en svart skuggskepnad i dörren, precis innan han springer iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Fake enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 He does tha m00nwalk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Eh.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Jag tror att det är fake Tror inte på spöken, haha Redigerad 27 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det är svårt att säga om det är fake eller inte. Skulle vara mer högupplöst. Det tar ett tag för orberna att bilda ectoplasma. Anden hade då cirka 5-6 sekunder på sig att bildas, tycker det låter konstigt, men det stod fördmoligen längre bort. Väldigt konstigt att en person skulle våga det här, ännu konstigare att man inte får veta namnet på denne efter en sån där insats. Konstigt att inget mer är observerat och utlagt på Google om man söker på ''ödegården vid vithatten'' eller bara ''ödegården''. Sen så är väl ektoplasma inte så mörkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Haha, fejk. För det första är det rätt enkelt då filmen har dålig kvalitét, och då det alltid ska gå så jävla snabbt. Är det seriöst då man är tvingad att lägga in läskig musik i bakgrunden för att få den rätta stämningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag hade inte sett spöket om jag inte sett Katälskarens Post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tror att den är fejk, är inte så svårt att gör det där. Men man vet ju aldrig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ja, väldigt seriöst med skräckfilmsmusik i bakgrunden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Klart det är fejk, sånna efekter är som sagt inte svåra att göra. Ljuden/musiken som är ditlagda efteråt sänker trovärdigheten ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Klart det är fejk, sånna efekter är som sagt inte svåra att göra, Ljuden/musiken som är ditlagda efteråt sänker trovärdigheten ännu mer. WörD. Väldigt konstigt att just han skulle våga filma det där och turen måste varit extrem eftersom han såg det på nästan engång. Sen ser ektoplasman för mörk ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Men hur orkar man ens göra sånt här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts