Dee Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hej Kan någon tipsa om en bra Voicechanger? Jag hade en rolig en gång där man kunde få en kvinnoröst, mansröst, chipmunkarna, evil voice m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ska finnas en som gör att man låter som Göran Persson nånstans. Ska se om jag hittar den åt dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ska finnas en som gör att man låter som Göran Persson nånstans. Ska se om jag hittar den åt dig Hehe det vore kul. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hehe det vore kul. tack! Nepp, det sket sig tyvärr. sidan som den fanns på (www.skojigast.com) verkar inte finnas längre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Nepp, det sket sig tyvärr. sidan som den fanns på (www.skojigast.com) verkar inte finnas längre.. Typiskt... finns det någon annan rolig Voicechanger då? edit: Jag vill veta. Redigerad 27 mars, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Hej finns det ingen annan stans att ladda ner Göran Persson Voice converter? Ursäkta dubbelposten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Söker också någon form av voice changer. Behöver inte vara Göran Persson, utan det kan vara vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag med, kom igen, hjälps oss nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Voice Changers finns det många utav, men av kända personer vet jag ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Voice Changers finns det många utav, men av kända personer vet jag ej. Ge mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Voice Changers finns det många utav, men av kända personer vet jag ej. Lägg upp då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Följer med en i SoudBlaster Live!-drivrutinerna iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Lägg upp då! Finns en som heter AV VCS, kommer dock inte ihåg om den var gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Finns en som heter AV VCS, kommer dock inte ihåg om den var gratis. Den är inte free! , http://mp3-player.audio4fun.com/dl_dj-mixer.htm#vcsdiamond. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 (redigerad) http://www.audio4fun.com/voice.htm Ska testa den. Tux: En del program är gratis. Redigerad 28 mars, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Jag har det programmet om någon vill ha EDIT: sidan heter www.skojigast.se tror jag Redigerad 2 april, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 (redigerad) Ska inte den här tråden vara i Musik, Film och Grafik-forumet? Redigerad 2 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts