borna Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Gomorgon! Idag när jag tittade till PC gamer så såg man en topic på att dem hade blivit stämda/bojkottade av såkallade "prostituerade" allt hittar ni här! Allt jag har att säga är "HAHA" på att dom verkligen stämde? verkligen LAME http://www.pcgamer.se/nyhet.jsp?recno=0610016 Redigerad 27 mars, 2006 av borna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
borna Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Juste, kan ha skrivit i fel forum kategori.. förlåt för det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det enda jag har att säja är: Så jävla rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Det enda jag har att säja är: Så jävla rätt! Hehe tycker du?? jag säjer det samma hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Redan skrivits en topic om detta. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Redan skrivits en topic om detta. ^^ Hmm.. ja, jag tyckte väl att jag kände igen det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wilmas_matte Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 MMMM Okay, men det är inte bara prostituerade som det utövas våld mot i GTA-spelen. Det är ju mot ALLA individer i spelet. Borde hela världen i så fall stämma Rockstar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jojo, nu sitter väl Thompson hemma och drar sig i snutten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jojo, nu sitter väl Thompson hemma och drar sig i snutten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 MMMM Okay, men det är inte bara prostituerade som det utövas våld mot i GTA-spelen. Det är ju mot ALLA individer i spelet. Borde hela världen i så fall stämma Rockstar? Håller med! dom ända som inte kan stämma rockstar games är ju barn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha, hororna får skylla sig själva, de är ju horor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Haha, hororna får skylla sig själva, de är ju horor! Hororna borde skaffa sig ett riktigt jobb och ett liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Hororna borde skaffa sig ett riktigt jobb och ett liv. Jo , de borde dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 *Dexy, fido vercetti och iweX har just blivit nominerande till uttagningen av årets dumhuvuden* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 *Dexy, fido vercetti och iweX har just blivit nominerande till uttagningen av årets dumhuvuden* Hahaha varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hahaha varför?? För att du har en fin avatar, så klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Hororna borde skaffa sig ett riktigt jobb och ett liv. Du tror seriöst på att de ville bli horor när de var små? Sen är det inte superlätt att skaffa jobb du vet... det är inte att komma ut från gymnasiet och sen gå till en arbetsplats och säga "Nu ska jag arbeta här". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Men oj titta vad jag hittade! omg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Men oj titta vad jag hittade! omg Ja det handlar ju om samma =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) Du tror seriöst på att de ville bli horor när de var små? Sen är det inte superlätt att skaffa jobb du vet... det är inte att komma ut från gymnasiet och sen gå till en arbetsplats och säga "Nu ska jag arbeta här". Oj! för bara några månader sedan skrev Cortez: "Med tanke på vilket jobb de har så ser man redan att deras åsikter inte är värda att lyssna på då de är korkade." Om prostitutionen sköts snyggt och är laglig är det väl inget och whina om? Jag skulle gärna prostituera mig ibland för lite extra cash JAG TROR ATT DE STÅR UTE VID GATAN HELA DAGARNA OCH HELA NÄTTERNA, VISST BORDE DE SKAFFA SIG ETT LIV IDIOTER ! (Cortez tidigare post här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37155) Redigerad 10 april, 2006 av OziX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts