Myst Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hejsan! Är helt ny på sajten å har lite frågor. Kollade runt lite och kunde inte hitta nån tråd om en death-match mod? Jag läste på MTAs hemsida om deras multiplayer mod men såvitt jag förstod finns inget deathmatch läge än? Man kan inte gå ur fordonen? Varför finns det inte? Lätt de roligaste att få kuta omkring som man vill å döda varann. Jag kan inget om modding eller programering men det verkar som dessa olika mods tar väldigt lång tid att göra? Tycker inte det borde vara så svårt att lägga till ett bra mutliplayer läge, eller? /Myst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hej på dig. http://files.moddb.com/983/Download-GTA-Rumble-01c/ Det ska ha Deathmatch, har inte testat det själv dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hejsan! Är helt ny på sajten å har lite frågor. Kollade runt lite och kunde inte hitta nån tråd om en death-match mod? Jag läste på MTAs hemsida om deras multiplayer mod men såvitt jag förstod finns inget deathmatch läge än? Man kan inte gå ur fordonen? Varför finns det inte? Lätt de roligaste att få kuta omkring som man vill å döda varann. Jag kan inget om modding eller programering men det verkar som dessa olika mods tar väldigt lång tid att göra? Tycker inte det borde vara så svårt att lägga till ett bra mutliplayer läge, eller? /Myst Men MTA är endå den stabilaste modden så jag råder dig till att vänta tills de släpper version 2, där man ska kunna använda själva gubben. Och moddar som MTA är extream exempel på riktiga klåpar hack. Det krävs e jävla massa kunskaper för att kunna göra en sådan modd. Det kan inte finnas mer en 100 personer som kan göra det på hela gjorden kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myst Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Hej på dig. http://files.moddb.com/983/Download-GTA-Rumble-01c/ Det ska ha Deathmatch, har inte testat det själv dock. Håller på tankar så ska testa inom kort. Men MTA är endå den stabilaste modden så jag råder dig till att vänta tills de släpper version 2, där man ska kunna använda själva gubben. Och moddar som MTA är extream exempel på riktiga klåpar hack. Det krävs e jävla massa kunskaper för att kunna göra en sådan modd. Det kan inte finnas mer en 100 personer som kan göra det på hela gjorden kanske Ok, vet du något release eller preliminärt releasedatum på version 2? Vad är det som gör de så himla svårt? Jag kan som sagt inget om modding men det borde inte vara såååå svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Håller på tankar så ska testa inom kort. Ok, vet du något release eller preliminärt releasedatum på version 2? Vad är det som gör de så himla svårt? Jag kan som sagt inget om modding men det borde inte vara såååå svårt Det är inte bara att hitta på vad en modd ska handla om och vipps så blir den till . MTA Teamet har jobbat i över ett år på MTA SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Myst Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Nej självklart inte, men är det källkoden i GTA som gör det svårt eller vad är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Allt möjligt. Synkningar, koder m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Det är inte bara att hitta på vad en modd ska handla om och vipps så blir den till . MTA Teamet har jobbat i över ett år på MTA SA. Åtta månader, har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Åtta månader, har jag för mig... Jag har för mig att de började utveckla MTA SA redan innan det hadde släppts. Och gjorde tester på VC motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Nej självklart inte, men är det källkoden i GTA som gör det svårt eller vad är de? Lättast är ju att försöka prova själv... Så får du se hur enkelt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 De är svårt för man måste koda och fixa massa grejor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts