voodo Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Nu har jag laddat hem GTA San Andreas Mod Installer .. Men när jag installerar mod kommer en ruta upp.. LÄNK TILL HUR DET SER UT http://img116.imageshack.us/img116/8601/gt...nstaller3ts.jpg Snälla, kan nån säga hur jag ska göra? det blir så för varje sak jag försöker installera (Jag laddar hem Zip/RAR filer.. och man ska bara lägga till dom i mod installer och installera, men det funkar inte.) Redigerad 26 mars, 2006 av voodo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skriv i modding forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Flyttar till modding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Joker Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har du packat upp dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har du packat upp dom? jag har testat det.. då när jag tar mappen istället så blir det samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hallå, ett litet grej med SA mod installer är att det måste vara en bil modd som man ska installera annars så krävs det ett script. Så den Zip eller RAR grejen får bara inehålla en dff och en txd fil somheter som bilen dom ska ersätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Och om det inte är en bil modd så kan du ju bara "unrara" filerna och klicka på den lilla .txt (som heter någonting som Readme eller läshär) och göra som det står. Om det inte finns någon txt fil så säg vad det e för modd och vad det finns för filer så kan jag skriva vad su ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts