Great Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Tjena har precis installerat GTA 3. Men det går inte så bra att spela eftersom gubben hela tiden drar till vänster. Jag kan varken gå eller köra bil. Jag vill verkligen börja spela igen. Är det någon som vet vad det är för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Tangentbordet kanske dampar ur? testa byta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag skulle också gissa på att det är tagnentbordet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skulle ju kunna prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hade samma problem på VC(vilket blev min första topic här på forumet), problemet var att jag hade en joystick inkopplad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Tack det var ett bra förslag. Provade med att byta tangentbord men det hjälpte inte. Ska prova det. Så kanske jag äntligen får börja spela igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Great - Bättre topictitel till nästa gång. Ändrade titeln den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts