hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Firefox, för att... just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Opera FF är slött som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Scrollningen fungerar ju inte i Opera! Om ingen hjälper mig att fixa det så fortsätter jag att växla mellan IE och FF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Firefox ibland Opera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Min röst faller på Firefox. Jag har inte använd IE sen stenåldern . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Kör med IE tycker de andra webbläsarna är så röriga, eller så är det bara jag som är lat och inte orkar anpassa mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Och vad är adblock?? Har använt Firefox förut men den funkar så segt om man har snabbare uppkoppling än 2Mbit/s.. Därför bytte jag till den roligare Opera. Adblock är, precis som namnet säger, en sak som blockerar reklam. @Opera-fantaster: Opera är visserligen snabbare, men den har en fundamental nackdel: inga extensions. Om ni bara bläddrar igenom de första sidorna bland firefox' populäraste extensions, kommer ni hitta saker som ni, inom ett par veckor, inte kommer förstå hur ni kunde klara er utan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Om ni bara bläddrar igenom de första sidorna bland firefox' populäraste extensions, kommer ni hitta saker som ni, inom ett par veckor, inte kommer förstå hur ni kunde klara er utan. Samma sak med religion eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Adblock är, precis som namnet säger, en sak som blockerar reklam. @Opera-fantaster: Opera är visserligen snabbare, men den har en fundamental nackdel: inga extensions. Om ni bara bläddrar igenom de första sidorna bland firefox' populäraste extensions, kommer ni hitta saker som ni, inom ett par veckor, inte kommer förstå hur ni kunde klara er utan. Fan så dåligt av mig o inte se det.. trodde det var typ en grej för o skriva upp adresser o liknande vad nu det skulle vara bra för Finns ju visst tillägg.. Eler har jag missat en version där dom tagit bort dem?? de viktigaste saker jag kunde hitta till FF var Virtual Joint och mediaspelarstyrningsgrejen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Samma sak med religion eller? Kan inte du nån gång försöka att inte hacka på religion i varenda tråd? Religion har väl ingenting med Firefox och extensions att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Finns ju visst tillägg.. Eler har jag missat en version där dom tagit bort dem?? Jag har i alla fall inte sett till dem, bara plug-ins (inte samma sak). Var är dem??! *låtsas leta medan jag väntar på svar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Kan inte du nån gång försöka att inte hacka på religion i varenda tråd? Religion har väl ingenting med Firefox och extensions att göra. Jag gör väl knappast det i varje tråd. I detta fall kunde jag bara inte låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts