DrStupid Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ja... Vilken webbläsare använder du? Det finns säkert någon annan gammal tråd, men folk blir bara arga om man drar upp dom. Själv använde jag Firefox tills för någon vecka sedan, då tänkte jag att jag skulle pröva Opera. Så jäkla mycket snabbare den är! Firefox är riktigt bra, men absolut inte snabb! Jag älskar Opera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mozilla är väl utvecklarna till Firefox? Det heter väl Mozilla Firefox? Precis som IE heter Microsoft Internet Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Firefox! IE suger qk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Det nyaste IE är bra. Synd att det bara är en exakt kopia av Firefox... Vote: Firefox Hihi undrar hur många sånna här trådar det finns nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Röstade Mozilla, men var tänkt att rösta på (Mozilla) Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Suck femtioelfte tråden med detta namnet, aja Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Suck femtioelfte tråden med detta namnet, aja Firefox. ^goes for me 2^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Firefox. Opera är visserligen snabbare, men det är en webbutvecklares mardröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Mozilla är väl utvecklarna till Firefox? Det heter väl Mozilla Firefox? Precis som IE heter Microsoft Internet Explorer. Nepp, det finns både 'Mozilla' och 'Firefox'. Vote (för typ 10'e gången): Firefox. Flikarna äger, enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 OPERA!! Snabbare webläsare är svårt o hitta om man fortfarande vill se bilder också.. Har även Opera Mini till Telefonen Bara älskar Pavarotti.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Använder IE, Firefox var bara slött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Internet Explorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Maxthon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 - Firefox - Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Firefox äger ju med flikarna. En pervos dröm, "lol". aja... vote FireFox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Enligt mina loggar over forumets besökare (fråga inte hur jag fick dem ) används Firefox av ca 44%, IE av ca 54% och Opera av ca 1% (övriga ca 1%). Folk med dynamisk ip är dock räknade som olika personer, och Opera identifierar sig by default som IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Enligt mina loggar over forumets besökare (fråga inte hur jag fick dem ) används Firefox av ca 44%, IE av ca 54% och Opera av ca 1% (övriga ca 1%). Folk med dynamisk ip är dock räknade som olika personer, och Opera identifierar sig by default som IE. Nice ( ) väldig bra logg, och nej jag kör inte med Longhorn/Vista. Smart, Win Xp räknas som Vista wohow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nice ( ) väldig bra logg, och nej jag kör inte med Longhorn/Vista. Smart, Win Xp räknas som Vista wohow. Om din webbläsare påstår att du har "Windows NT 5.2" (=Vista), betyder det antingen att du har det eller att du har installerat något väldigt skumt på datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Min heter Mozilla Firefox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 IE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts