Dusse Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Reggat mig iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag reggar mig sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag är väl inte så mycket för sådant här, men jag ger det ett försök. *Minns Premier Manager 98*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Inne nu...men hur kommer det sig att jag redan har massa poäng? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Samma för mig, jag ligger typ sist. Inte särskilt bra att man inte fick vara med att cocha laget från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Samma för mig, jag ligger typ sist. Inte särskilt bra att man inte fick vara med att cocha laget från början. jag me Dusse, vad heter ditt lag då? BK solstrålen? och äger du sverige? en sista edit:Gizmo, tror att jag skickade en inbjudan till match till dig (giamopojkarna?) och siana (freakin'fleas?) Redigerad 27 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 jag me Dusse, vad heter ditt lag då? BK solstrålen? och äger du sverige? en sista edit:Gizmo, tror att jag skickade en inbjudan till match till dig (giamopojkarna?) och siana (freakin'fleas?) Ja jag är Gizmopojkarna men jag har inte fåttnågon matchinbjudan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Ja jag är Gizmopojkarna men jag har inte fåttnågon matchinbjudan. Testa att trycka på "kontor" (till höger) och sen vänskapsmatcher nu har du accepterat va? Redigerad 27 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Testa att trycka på "kontor" (till höger) och sen vänskapsmatcher nu har du accepterat va? Japp det har jag Förresten kan man ställa in vilka som ska spela och så. Jag har skaffat 1 huvudtränare, 1 hjälptränare, 1 juniortränare, byggt om arenan och bytt namn på arenan till Silverdalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ärligt talat förstod jag inte ett skvatt. Sedan hatar jag utdragna spel. Kul att vänta en vecka på en ynklig match, eller 6 dar för att bygga ut arenan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 När börjar nästa säsong då, eller något? händer ju ingenting nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 C3TeaM heter mitt lag alla i mitt lag är helt kassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Ärligt talat förstod jag inte ett skvatt. Sedan hatar jag utdragna spel. Kul att vänta en vecka på en ynklig match, eller 6 dar för att bygga ut arenan. Spela managerzone istället. Serie matcher 2 dagar i veckan och att bygga ut stadion tar ca 2-5 dagar.www.managerzone.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 1 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Visst, men då får man räkna med en värdelös matchmotor, ett oerhört dåligt träningssystem, ett oväntat otrevlig community och att betala pengar för att lyckas. Ser inga fel med managerzone. Tror att de 500 000 som spelar det har också kul mot de 20 000 som spelar sokker, som inte har träningsystem,taktik och inget som liknar ett riktoigt mangerspel. Men däremot kan man komma närmare ett gratis(inte allt är gratis) managerspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts