kire21 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om min hemsida? EDIT: Finns inte längre! Redigerad 21 april, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Vad tycker ni om min hemsida? FPS Den var fin tycker jag. Clean, liksom. Inte för att något av de där spelen intresserar just mig, men sidan i sig verkar bra. keep up the good work! Redigerad 26 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Den var fin tycker jag. Clean, liksom. Inte för att något av de där spelen intresserar just mig, men sidan i sig verkar bra. keep up the good work! Tackar! Ska snart lägga in gästboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ser väldigt tråkig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Ser väldigt tråkig ut Ok ska göra om min sida lite. Redigerad 26 mars, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Menyerna ser ok ut. Dock är det lite tomt där texten kommer upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag gillade designen, stilrent. Vad använder du för program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Jag gillade designen, stilrent. Vad använder du för program? Jag skulle tipsa på Photoshop. Jag har för mig att jag har sett menyerna på nån Photoshop tutorial. Designen är snygg iallafall! . Jag ser här att du har Copyrights, får jag fråga hur du fick dom? har alltid undrat hur man skaffar copyrights till sina designar... EDIT: byt administrations lösenordet, danger... Redigerad 26 mars, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag skulle tipsa på Photoshop. Jag har för mig att jag har sett menyerna på nån Photoshop tutorial. Designen är snygg iallafall! . Jag ser här att du har Copyrights, får jag fråga hur du fick dom? har alltid undrat hur man skaffar copyrights till sina designar... EDIT: byt administrations lösenordet, danger... Copyright får man automatiskt. Skriv det bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Copyright får man automatiskt. Skriv det bara. Man behöver väl egentligen inte skriva det heller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Copyright får man automatiskt. Skriv det bara. Vadå automatiskt?... menar du alltså att man får copyrights från Webhotellet? eller vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Vadå automatiskt?... menar du alltså att man får copyrights från Webhotellet? eller vadå? *Bild* |copyright Qouad 2006| så typ...du behöver inte fråga ngn du tar det själv helt enkelt. Redigerad 28 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Vadå automatiskt?... menar du alltså att man får copyrights från Webhotellet? eller vadå? Man behöver inget tillstånd eller något. Det bara blir kopieringsskyddat. Tex alla bilder du fotat är det copyright på. Qouad hann före Redigerad 26 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Man behöver väl egentligen inte skriva det heller? Nej, utan är det du som gjort något är det copyright även om du inte skriver det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 *Bild* |copyright Qoaud 2006| så typ...du behöver inte fråga ngn du tar det själv helt enkelt. Jaha så man behöver inte köpa copyrights?, det är bara att skriva själv?... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Nej...Japp. ...btw@kire: borde du fixa nyhets grejen Redigerad 26 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Tycker att den är lite för öppen.. mycket tomrum.. Lägg till nån ram eller nått så ser det bättre ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag skulle tipsa på Photoshop. Jag har för mig att jag har sett menyerna på nån Photoshop tutorial. Designen är snygg iallafall! . Jag ser här att du har Copyrights, får jag fråga hur du fick dom? har alltid undrat hur man skaffar copyrights till sina designar... EDIT: byt administrations lösenordet, danger... Admin lösen kan du de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts