Azore Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Förövrigt tycker jag tråden borde låsas för det finns ingenting att hålla sig till ämnet om. Tråden har spårat ur. Inget mer med det. Jag ger tråden en sista chans. Men bland annat du verkar vilja fortsätta med offtopic så det får väl snart bli en låsning. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jo så ser jag det i alla fall. Det flesta golfare har massvis med tidningar och skit hemma för att få fram sina bästa puttningstips och få reda på hur bra vinkelt det är green #9 i St. Andrews i Skottland. Folk som spelar fotboll t.ex i korplag eller annat. Sitter fan inte med en massa tidningar i högar om Glenn Strömbergs gammla hår eller Råsunda norra läktares stolar. Förövrigt tycker jag tråden borde låsas för det finns ingenting att hålla sig till ämnet om. Tråden har spårat ur. Inget mer med det. Nej men det finns så många olika golfbanor i världen. En fotbollsplan kan bara se ut på ett sätt. Därför är det lite mer intressant att prata om golfbanor än fotbollsplaner. Och vill inte du skjuta så bra som möjligt om du spelar t.ex. fotboll? Men detta är fan offtopic. Vill du prata mer om detta så tar vi detta via PM. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Sen så försvann han bara när jag hade tagit kortet och då fick jag syn på nåt som sträckte ut sig från väggarna... Tror att det var hans arm... Lite smått obehaglig bild faktiskt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Riight. Köttbullar kommer från Italien och pasta kommer från Grekland. Vad hände med Raggmunk och Pitepalt? Nej just det ja det kommer ju från Ecuador. Vad dum jag är. Jag tror modsen är villiga att ta den risken. Ja juste. Snart så påstår han väl att hamburgare är från USA oxå.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 KAN NI SLUTA GÅ FUCKEN OFFTOPIC??? Såg ni inte vad Azze skrev? Jag skulle gärna ha mina kommentarer nu men nej, jag ska hålla mig ifrån det där så bra så möjligt. ---------- Ploppade han upp plötsligt eller kom han bara gående inifrån??? (Nu pratar jag om buggen) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Ploppade han upp plötsligt eller kom han bara gående inifrån??? (Nu pratar jag om buggen) Nej, vet inte... när jag vände mig om så var han bara där.. och så har jag en ny upptäckt... en massa peds bara flyger upp längs väggarna och sen ser man massa kroppsdelar sticka ut... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Nej, vet inte... när jag vände mig om så var han bara där.. och så har jag en ny upptäckt... en massa peds bara flyger upp längs väggarna och sen ser man massa kroppsdelar sticka ut... Wierd , har du mer bilder på det? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Wierd , har du mer bilder på det? Jag hann inte ta kort när jag såg det.. Men jag ska försöka få med ett kort på dom.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Jag hann inte ta kort när jag såg det.. Men jag ska försöka få med ett kort på dom.. Fint Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 (redigerad) Så svårt att ta ett kort på dom :'( Man hinner bara reagera så ee dom borta Men jag försöker fortfarande få med ett kort på dom... Redigerad 29 mars, 2006 av PHiLLE___ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
r2obx Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Så svårt att ta ett kort på dom :'( Man hinner bara reagera så ee dom borta Men jag försöker fortfarande få med ett kort på dom... Om du har digitalkamera kan du väl spela in en kortis ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Om du har digitalkamera kan du väl spela in en kortis ? Bra idé, men det kan bli lite dålig bild... för att det kommer massa strålningar från skärmen så att det kanske blir massa ränder... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Bra idé, men det kan bli lite dålig bild... för att det kommer massa strålningar från skärmen så att det kanske blir massa ränder... Inte om du har plasma tv ellr lcd...det burde funka me dom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Inte om du har plasma tv ellr lcd...det burde funka me dom Tyvärr, men jag har en vanlig en Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Tyvärr, men jag har en vanlig en [TRÅKIGT-SKÄMT] Vaddå är dom platta plasma/lcd-skärmarna ovanliga??? [/TRÅKIGT-SKÄMT] Du kan alltid spela in med fraps. Redigerad 30 mars, 2006 av -NightHawk- Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Hittade det där stället men dock ingen gubbe där? Redigerad 30 mars, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 31 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 [TRÅKIGT-SKÄMT] Vaddå är dom platta plasma/lcd-skärmarna ovanliga??? [/TRÅKIGT-SKÄMT] Du kan alltid spela in med fraps. Asså jag har ingen lcd-skärm... Har en gammal NEC som ee 4 år gammal... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 @-NightHawk-: Håll dig till topic själv då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Filma med fraps och installera om spelet så försvinner de säkert.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 @-NightHawk-: Håll dig till topic själv då. Öhh?!? När gick jag off??? (Ok nu, men innan detta?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts