Gta_Erra Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Tjenis penis vad händer och fötter? Jag behöver hjälp med ett sketet uppdrag för att jag har börjat spela gta 3 igen. På uppdraget ska man ha en cartell cruiser (stavning) och köra upp i ett parkerings garage och jag brukar döda all där men då förlorar jag . tacksam för svar. Redigerad 26 mars, 2006 av Gta_Erra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Tjenis penis vad händer och fötter? Jag behöver hjälp med ett sketet uppdrag för att jag har börjat spela gta 3 igen. På uppdraget ska man ha en cartell cruiser (stavning) och köra upp i ett parkerings garage och jag brukar döda all där men då förlorar jag . tacksam för svar. Det är Kenji du ska döda. Men han får inte se att det är du som dödar han. Så kör lugnt upp i parkeringshuset och sen när du är på samma våning som Kenji då "gasar" du ihjäl honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Precis. Kör över han och stick. Men gubben som står i mitten av taket, den delen, har en M4! Så det är värt att kötta över han först.! Det är mest han som får bilen att sprängas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts