Dee Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ja vad tror ni? Jag tror ägget kom först. Naturen kan ha skapat ägget genom att material i marken sammansätts till ett ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Mitt svar är Tuppen, för utan tupp så blir inte hönan på smällen och då blir det ingen söt liten kyckling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Ja vad tror ni? Jag tror ägget kom först. Naturen kan ha skapat ägget genom att material i marken sammansätts till ett ägg. Det var en gång en örn som lade ägg. Men så plötsligt kläcktes det ena för tidigt. Det var ett missfoster, en "höna" som lade flera ägg och höns kulturen kunde börja. Ägget var först.. Redigerad 25 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Mitt svar är Tuppen, för utan tupp så blir inte hönan på smällen och då blir det ingen söt liten kyckling. Jag frågade vad som kom först av hönan eller ägget... men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Efter en stunds filosoferande så har jag kommit fram till att... Redigerad 25 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 ONÖDIG TRÅD? Ontopic: Hur fan kan ett ägg komma om inte hönan finns för att lägga det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Höna. Gud skapade höna, höna la ägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Denna tråd har funnits tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 ONÖDIG TRÅD? Ontopic: Hur fan kan ett ägg komma om inte hönan finns för att lägga det? Det kanske var en onödig tråd... men det är kul att läsa vad alla tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad kom först - människan eller sperman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Höna. Gud skapade höna, höna la ägg. Håll käften. Notera att jag måste attackera alla som påstår att någon gud funnits eller fortfarande finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hönan kom först.. men det var INTE nån "gud" som skapade nån höna för det finns inte nån skruttig gud.. utan det para ploppade upp en höna en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Är det bara hönor som kan lägga ägg? JÄVLA WILSSONTRÅD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Faktum är att ägget kom först. Vetenskapligt bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Faktum är att ägget kom först. Vetenskapligt bevisat. Skulle jag vilja se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Skulle jag vilja se. Anpassning/mutering... Redigerad 25 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det var ju det jag sade, missfoster örn blev höna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Håll käften. Notera att jag måste attackera alla som påstår att någon gud funnits eller fortfarande finns. Öhm, okej. Varför då? Visa lite respekt åt dem som försöker leva en viss livsstil genom att tro på en Gud, så du behöver inte säga "håll käften". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hönan såklart... eller kanske ägget.. eller...? Samma sak i princip: vad kom först, vattnet eller havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Samma sak i princip: vad kom först, vattnet eller havet? Men höna och ägg är väl inte riktigt samma sak? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts