Lajnux Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Tack ! @Maimstream, jag kommer också, bor typ där jag med Bor du nära Eskilstuna? Om du nu gör det får vi ta och rulla bräda någongång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Hade jag bott i USA hade jag börjat skejta, men bor po vischan och där går det inte + att man blir kallad för skatebög om man skejtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 + att man blir kallad för skatebög om man skejtar OH NO! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Tack ! @Maimstream, jag kommer också, bor typ där jag med Jag bor inte i närheten utav Eskilstuna men någon gång måste man ju våldta Lajjan. Hade jag bott i USA hade jag börjat skejta, men bor po vischan och där går det inteSå för att man inte bor i USA så bor man ute på vischan? Ain't you an unlucky guy. Redigerad 10 mars, 2007 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Jag bor inte i närheten utav Eskilstuna men någon gång måste man ju våldta Lajjan. Förstog det, men jag menade bara att om du ändå reser en bit för att rulla med honom i eskilstuna så hänger jag gärna med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Så för att man inte bor i USA så bor man ute på vischan? Ain't you an unlucky guy. Här på vischan finns ingen bra asfalt att åka på och det är nå så in i helvete med grus där det är fin asfalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Här på vischan finns ingen bra asfalt att åka på och det är nå så in i helvete med grus där det är fin asfalt. Om du snackar om vischan i Sverige jämfört med Sveriges större städer så kan jag förstå dig. Om du däremot ser Sverige som ett bonnland med grusvägar överallt, håller jag däremot inte med dig. Vi har grymma ställen med bra skejtunderlag, och dessutom finns det skejtparker i dom flesta städerna. Redigerad 10 mars, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Om du snackar om vischan i Sverige jämfört med Sveriges större städer så kan jag förstå dig. Om du däremot ser Sverige som ett bonnland med grusvägar överallt, håller jag däremot inte med dig. Vi har grymma ställen med bra skejtunderlag, och dessutom finns det skejtparker i dom flesta städerna. Håller med! Beror väll på vart man bor men jag tycker oftast det är skönare att dra en skate i en mindre stad, mindre folk och ofta sköna spots. Visst sthlm är nice, men det är aningen större, vissa småstäder har kanonbra spots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Skejtade 15-20min på garageinfarten, men kunde inte göra en ollie Hur ska man lyckas för att göra en sådan? Öppnar upp så många nya möjligheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Lol, brorsan kom hem till mig för typ 3-4 dagar sen och förstörde min skateboard...skulle försöka åka skateboard som han gjorde när han var 12. Den gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 17 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2007 Skejtade 15-20min på garageinfarten, men kunde inte göra en ollie Hur ska man lyckas för att göra en sådan? Öppnar upp så många nya möjligheter Se till att få en skön pop, dra rakt upp med ena foten (efter ett tag kommer du märka at du itne behöver dra så mycket längre, brädan åker med ändå ) och en sak till som är viktigt, som är viktigt i allt du gör på en bräda i princip, böj på knäna . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Vafan är inte denna tråden aktiv nu för när det är skatetime!? Aja ska iväg ner på stan nu och rulla, kanske blir lite bilder, sålänge kan jag visa en skatesnutt jag spelade in för 3 år sedan. Haha fyfan vad man såg ut. http://www.youtube.com/watch?v=7Oqy1utM6AQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2007 Provat att skejt en gång.... brädan flög åt helvete medans jag stog kvar och kilade mig i mitt oförstående huvud.... skejta är inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2007 Skateboard http://img183.imageshack.us/img183/3509/bild138lm0.jpg Helt varigt och kladdig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 5 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Jaha...det va fint väder idag. Jag och min polare bestämde oss för att köpa nya brädor inför sommaren. Det blev en ALVA LOS MUERTOS 9'' bräda med Indy 169 truckar och Abec11 No Skoolz hjul med SKF kullager. http://img119.imageshack.us/img119/4517/skate4ii7.png Jag ska tälta vid STAPELBÄDDSPARKEN i Malmö från den 10:e till den 11:e med några polare. Ska skata hela natten den 10:e med belysning över hela parken Så jävla härligt det kommer bli...om det inte regnar förstås. Redigerad 5 juni, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Den sjunde juni börjar quicksilver bowlriders i Malmö. Den tionde är det final. Roxxy där kommer vara massor med folk den dagen Se till att va där för det kommer bli skitfett! Jag skejtar själv, har inte gjort det på jättelänge nu men jag tänkte att jag skulle dra igång nu på sommaren igen. Det kommer bli kul Bor i Malmö så Bowlrider går ju inte att missa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Tard.... har börjat skejtat igen, alltså min balans är lika med noll, kan knappt olla längre blablabla. Finns det nått tips på hur man kan öva upp balansen? Likaså lära sig olla och sånt shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Den sjunde juni börjar quicksilver bowlriders i Malmö. Den tionde är det final. Roxxy där kommer vara massor med folk den dagen Se till att va där för det kommer bli skitfett! Jag skejtar själv, har inte gjort det på jättelänge nu men jag tänkte att jag skulle dra igång nu på sommaren igen. Det kommer bli kul Bor i Malmö så Bowlrider går ju inte att missa. Jag vet att det är final, vet dock inte vilken tid jag ska dra dit, bor i HBG. Men ser du mig och min bräda den dagen kom fram till mig och hälsa om du vågar Tänker inte missa Bowlriders denna gången, förra året regnade det som fan har jag sett på videos men de tävlande körde riktigt bra. Jag åkte longboard på den tiden så det är därför jag missade den, men har nu börjat med pool. Finns inget roligare. Redigerad 6 juni, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 (redigerad) Mediacommunityn Chillside har släppt en ny skatefilm, chillside är idag en av världens bästa filmredigeringscommunity inom Counter-Strike filmer, alla stora profiler inom spelet låter deras filmer göras utav dom. En film som är värd att se, minst sagt. Filmen heter "Battle Of Misconduct" och finns att ladda ner på www.chillside.org (Obs, behövs registrering) http://beta.chillside.org/userdata/images/articles/bom2006movie.jpg Redigerad 6 juni, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Idag såg jag då ingen Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts