MAFIA_KING Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Verkar itne vara så kul att vara skata, dom har ju sår överallt på händerna. :'( Dock så var filmen Halo lag upp ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Jag skejtade på lågstadiet, och hade en såndär gubbkeps från JC. Jag var fräck Haha hade jag med. Och ja sa alltid att ja var "fräck" när ja hade den kepsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2007 Kommer ihåg att jag å en polare köpte varsin bräda och åkte till skolan och så, sen i slutet av veckan hade typ alla killar i klassen börjat skejta dom me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Här är en trailer från ett filmprojekt jag håller på med. Klippen är ca. 3-4 år gamla men håller ändå hög klass Vi är inte speciellt bra men vi har fan kul http://www.youtube.com/watch?v=CtcNeWtISxs Säg vad ni tycker så är ni gulliga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Här är en trailer från ett filmprojekt jag håller på med. Klippen är ca. 3-4 år gamla men håller ändå hög klass Vi är inte speciellt bra men vi har fan kul http://www.youtube.com/watch?v=CtcNeWtISxs Säg vad ni tycker så är ni gulliga =) Mahaha, den var cool! Såg dock kewlt ut i 2:30 minuten (inte), det gjorde nog lite ont. Ratar den 5/5 (bara för att ni är 240 gånger bättre än mig när jag åkte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Mahaha, den var cool! Såg dock kewlt ut i 2:30 minuten (inte), det gjorde nog lite ont. Ratar den 5/5 (bara för att ni är 240 gånger bättre än mig när jag åkte ) Ooh, det var snällt , haha nej jag minns när han ramlade där så väl, han har av sin "kära" bräda bara någon minut efter det att kameran är avstängd haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Snart är det sommar och dags att ta skejten lite mer seriös igen. Nu undrar jag om någon vet något bra ställe i stockholms området som man kan skejta vid. Lite läskigt om det är ett ställe där det är mycket folk, vill inte skämma ut mig Måste träna upp skillzen igen innan jag börjar åka bland folk. Kör street, så vill inte ha ställen med ramper och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Snart är det sommar och dags att ta skejten lite mer seriös igen. Nu undrar jag om någon vet något bra ställe i stockholms området som man kan skejta vid. Lite läskigt om det är ett ställe där det är mycket folk, vill inte skämma ut mig Måste träna upp skillzen igen innan jag börjar åka bland folk. Kör street, så vill inte ha ställen med ramper och så. Om du kör street och letar ställen i sthlmsområdet, betongparadiset, hallå , bara att ta fram brädan vid vilken gränd som hellst ju, för övrigt tycker jag det är trevligt runt om åkersberga, har varit där och åkt lite ibland, förr iaf, var ju ett tag sedan, men i somamr, då j*vlar igen =). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Om du kör street och letar ställen i sthlmsområdet, betongparadiset, hallå , bara att ta fram brädan vid vilken gränd som hellst ju, för övrigt tycker jag det är trevligt runt om åkersberga, har varit där och åkt lite ibland, förr iaf, var ju ett tag sedan, men i somamr, då j*vlar igen =). Visst det går att åka överallt typ, men skulle villja hitta ett lite mer speciellt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 PLATTAN! ----- Jag brukar köra inne i garaget vintertid, är ganska skillad nu tycker jag. Sätter en kickflip to manual utan problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Är det ingen av er som åker longboard här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2007 Jag hade minsann en fingerboard när jag var liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Är det ingen av er som åker longboard här? Nope, iallafall inte jag, jag ser faktiskt itne det nödvändiga i det, vad kan man göra med en sånn som man inte kan göra med en skateboard? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag hade minsann en fingerboard när jag var liten. Åh, nostalgi Sån hade jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag hade minsann en fingerboard när jag var liten. Jag har faktiskt funderat på att köpa mig en sån igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 mars, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 (redigerad) Nope, iallafall inte jag, jag ser faktiskt itne det nödvändiga i det, vad kan man göra med en sånn som man inte kan göra med en skateboard? Åka snabbt? Oh yeah... EDIT : Har ni nån bra tips för en pool bräda? Ska till stapelbäddsparken på sommaren. Redigerad 7 mars, 2007 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jag har faktiskt min fingerboard liggandes någonstans här Iaf, grym film Halo, kan knappt vänta på att få se hela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Barnsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Barnsligt Jaha, vad kul för dig då...gå och dö din jävla tönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2007 Jaha, vad kul för dig då...gå och dö din jävla tönt! Det där var väll ändå onödigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts