Runar Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skatar ibland, kan inte ens ollie... Haha! Du kan inte ens olla ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Skatar ibland, kan inte ens ollie... Samma här aja, kan en extremt liten ollie, så att säga. sen kan jag Casper/Anti-Casper, Truckstand och lite andra marktrick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Haha! Du kan inte ens olla ! Haha! Du kan inte tänka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Oi, klart man åker skateboard! Yeah! Bästa transportmedlet, just efter spark... ...finns det något underbarare än sommar, sommar, sommar, och en skateboard, och ett par coola kläder, japp, coola kläder är ett måste, för man måste ju vara coolt klädd, i t.ex. en kavaj, en lustig t-shirt under, ett par tuffa byxor, ett par tofflor eller dylikt, och så rullar man, rullar, rullar, i sommarskenet, på sommarasfaltet, med solen i ögonen, till den lokala skivaffären, och man rullar, glider, aldrig gör ens en ollie, eller dylikt, man bara rullar, rullar, rullar, rullar... ------------------- ..för er som inte visste är nyckelordet rullar... ------------------- ...och när man rullat ett tag stannar man upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag, och då man har stannat upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag så tänker man, ack, vad livet är skönt när man får rulla, rulla, rulla, på sin bräda, och så glider man, glider och rullar, i solskenet i sina coola kläder, som är ett måste, i den vackra naturen på den heta asfalten..? ...svar: knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Oi, klart man åker skateboard! Yeah! Bästa transportmedlet, just efter spark... ...finns det något underbarare än sommar, sommar, sommar, och en skateboard, och ett par coola kläder, japp, coola kläder är ett måste, för man måste ju vara coolt klädd, i t.ex. en kavaj, en lustig t-shirt under, ett par tuffa byxor, ett par tofflor eller dylikt, och så rullar man, rullar, rullar, i sommarskenet, på sommarasfaltet, med solen i ögonen, till den lokala skivaffären, och man rullar, glider, aldrig gör ens en ollie, eller dylikt, man bara rullar, rullar, rullar, rullar... ------------------- ..för er som inte visste är nyckelordet rullar... ------------------- ...och när man rullat ett tag stannar man upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag, och då man har stannat upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag så tänker man, ack, vad livet är skönt när man får rulla, rulla, rulla, på sin bräda, och så glider man, glider och rullar, i solskenet i sina coola kläder, som är ett måste, i den vackra naturen på den heta asfalten..? ...svar: knappt. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Oi, klart man åker skateboard! Yeah! Bästa transportmedlet, just efter spark... ...finns det något underbarare än sommar, sommar, sommar, och en skateboard, och ett par coola kläder, japp, coola kläder är ett måste, för man måste ju vara coolt klädd, i t.ex. en kavaj, en lustig t-shirt under, ett par tuffa byxor, ett par tofflor eller dylikt, och så rullar man, rullar, rullar, i sommarskenet, på sommarasfaltet, med solen i ögonen, till den lokala skivaffären, och man rullar, glider, aldrig gör ens en ollie, eller dylikt, man bara rullar, rullar, rullar, rullar... ------------------- ..för er som inte visste är nyckelordet rullar... ------------------- ...och när man rullat ett tag stannar man upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag, och då man har stannat upp ett tag för att andas ett tag och se på utsikten ett tag så tänker man, ack, vad livet är skönt när man får rulla, rulla, rulla, på sin bräda, och så glider man, glider och rullar, i solskenet i sina coola kläder, som är ett måste, i den vackra naturen på den heta asfalten..? ...svar: knappt. Wörd på den!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Haha! Du kan inte ens olla ! laaaaaaame Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vem blir inte sugen när man ser denna trailer? http://rapidshare.de/files/16460889/ALIS_t...sttesr.mov.html fan vad nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 (redigerad) Drar upp denna tråd igen, vill ha lite tips På hur man kan skruva på truckarna, inte själva skruvarna som håller i trucken men den i mitten som man skruvar på hur mycke brädan ska svänga. Har försökt med allt och det är skit svårt, vad använder ni när ni skruvar åt ? Redigerad 16 juli, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Drar upp denna tråd igen, vill ha lite tips På hur man kan skruva på truckarna, inte själva skruvarna som håller i trucken men den i mitten som man skruvar på hur mycke brädan ska svänga. Har försökt med allt och det är skit svårt, hur skruvar ni åt era ? Testa själv vad du tycker är bra, förr hade jag svinlöst nu har jag hårdare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Testa själv vad du tycker är bra, förr hade jag svinlöst nu har jag hårdare. Alltså, kanske inte var så tydlig Men jag undrar vad ni använder för att skruva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 En skruvmejsel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 En skruvmejsel ? Skruvmejsel, hur fan ska det gå till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Med samma mejsel som du använde när du skruvade på trckarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Med samma mejsel som du använde när du skruvade på trckarna http://www.junkyard.se/images/product_detail/13088.jpg Så ser mina ut, och nu pratar jag om den som sitter mellan hjulen. Det är inte äns en sån skruv, har provat med shiftnyckel men det går inte så bra. Det går inte äns att skruva med skruvmejsel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Stjärnmejsel då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Så ser mina ut, och nu pratar jag om den som sitter mellan hjulen. Det är inte äns en sån skruv, har provat med shiftnyckel men det går inte så bra. Det går inte äns att skruva med skruvmejsel. Insektsnyckel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Vet någon vart man kan köpa en billig och bra långboard?Har inte lust att lära mig att trixa utan vill hellre glida runt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Insektsnyckel? Har provat alla, ingen passar. Coach: Måste bara säga, fy fan va tråkigt ! "spark spark, rullrullrull, svänga lite här och där, rullrullrullrull. Oj här går det inte att åka, slääp slääp slääp, oj va tungt" Du kan ju lika gärna köpa en billig "leksaks bräda". http://www.junkyard.se/images/product_alt/2861.jpg Med sån där form, finns billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2006 Provade skiten en gång, var svintråkigt, slog mig rejält säger en sak bara: aldrig igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts