Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Gjorde det när jag var grabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har en kompis som kör det, verkar kul som fan men orkar inte skaffa mig en själv Du, gör det . För du kommer inte ångra en sekund. som sagt, det är det bästa som finns att komma i en fin höger kurva och luta sig och få in en perfekt sväng ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Min brorsa får mig att skata ibland. Jag vill så gärna kunna, men jag orkar inte lära mig . Edit: 700:e posten för min del . Redigerad 27 mars, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Skateade förut, var en utav dom bästa här i hedesunda på det. Det var roligt, har funderingar på att börja igen Hedesunda?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Skatar inte , men åker däremot longboard som nog är världens underbaraste sak.. Tänk er att ni hittar en fin, lång och lagom brant backe med ganska mycket svängar i . ni glider fort som fan, lutar er så mycket att ni nästan ligger på marken och får till den där sköna svängen man bara drömmer om . ojoj, det är bättre än att skita. men jag måste köpa nya hjul, och truckar. någon som har något tips till en ganske erfaren longboard åkare som älskar att åka riktigt fort och inte vill att boarden woblar/voblar. och det ska inte vara vara för dyrt heller. Det är just en sån jag ska köpa nästa år, en longboard. Min bräda är en mini longboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Då&då, Sitter faktiskt nu och letar efter en sida som förklarar hur man gör olika trick och så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det är just en sån jag ska köpa nästa år, en longboard. Min bräda är en mini longboard Varför vänta till nästa år ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 En sån här liten nybörjarbräda rullar jag omkring på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hedesunda?! Det ligger i gävle tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Varför vänta till nästa år ? Nybörjare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Det ligger i gävle tror jag. Nja, inte riktigt... men jag har landställe där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nja, inte riktigt... men jag har landställe där! Okidoki. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Nybörjare Ska jag berätta en sak för dig . När jag köpte min longboard av en kompis så hade jag aldrig i hela mitt liv åkt mer än 20 meter med en vanlig skateboard. Kan inget med en vanlig skateboard.. Och det där med nybörjare tror jag inte på .. Det är enkelt och åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Inte skejtat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Ska jag berätta en sak för dig . När jag köpte min longboard av en kompis så hade jag aldrig i hela mitt liv åkt mer än 20 meter med en vanlig skateboard. Kan inget med en vanlig skateboard.. Och det där med nybörjare tror jag inte på .. Det är enkelt och åka. Det är enkelt att skejta Är ganska bra för att ha skatat i 2 dagar. Longboard får vänta...jag kan ju knappt stanna med en vanlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Någon som kan säga hur man gör en ollie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Någon som kan säga hur man gör en ollie? Kanske hjälper dig lite: http://www.tacky.se/skateboard/tricktips/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nu sätter jag 5-6 cm höga ollies. Kan någon ge ett tips på trick som jag kan sattsa på nu och som är ganska lätta. OBS! Inte Pop Shove It! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Nu sätter jag 5-6 cm höga ollies. Kan någon ge ett tips på trick som jag kan sattsa på nu och som är ganska lätta. OBS! Inte Pop Shove It! Kickflip eller 180 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Okej...Idag skatade jag till skolan, skatade i idrottshallen (fy vad skönt ). Skatade i skolans korridorrer och åkte igen skolan full fart på 10sek (inga våningar). Sen skatade jag hem. Drack lite vatten när jag kom hem och gick ut igen skata en stund själv. Skatat hela dagen! As gött.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts