VaXXoR Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ska börja i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skejtade ungefär fram till halva sommarn hede gått förra året...sne pallade jag inte...nu längtar ajg verkligen efter att dra till stan...svea curbes!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag och en polare sitter och peppar som fan på msn på att bara cykla ner på stan, tänk er; * packa ryggan med lite dryck och nån macka sådär * dra och hämta cykeln och sedan glida med mp3 spelaren ner på stan i det fina sommar vädret. * Mötas upp och skejta en hel dag * Dra till nån pub eftråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Eller så skiter man i cycklarna och skejtar hela vägen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Eller så skiter man i cycklarna och skejtar hela vägen! Jo, du kanske har när...jag har ungefär 10 minuters cykelväg så men det som är skönt är att det är nedförbacke hela vägen nästan och att det är FINT när man cyklar där. Det är en lång kyrkogård på ena sidan och fin skog på andra sidan så då njuter man bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har väl 5 min till t-banan...sen skejtar jag runt stan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skateade förut, var en utav dom bästa här i hedesunda på det. Det var roligt, har funderingar på att börja igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag kan inte skejta... istheshit. . Jag håller mig till Skejting på Internet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Har precis dragit igenom 4 skatefilmer efter skolan, för er som har sett; Folk 1 2 3 och WE promo video. Jag vill ha sommar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag skatade 5an - 8an... Är lite sugen på att köpa mig en bräda och glida runt lite nu i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Åker hellre rollerblades för där kan man grinda lättare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 27 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Åker hellre rollerblades för där kan man grinda lättare Jag hatar rollerblades, vetefan varför. Vill helst inte bryta min fot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Åker hellre rollerblades för där kan man grinda lättare Inlines annars Jag skejtar inte, men blir sugen på att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Min favoritfilm, Rodney Mullen i huvudrollen, det var han som fick mig att börja skata. Tacky.se är en bra skatesida, och hur ser det ut där du skatar? Jag skatar mest utanför mitt hus för att öva lite ollies, balans och sånt, men den lokala skateplatsen ser ut så här, en inomhushall, och utomhus ser ut så här, på bild nummer två är det ett hus, och där har jag innebandyträning. Redigerad 27 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Maah, du fick mig att längta tillbaka till thps3 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Maah, du fick mig att längta tillbaka till thps3 nu Men n00b thps2 ska det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag och en polare sitter och peppar som fan på msn på att bara cykla ner på stan, tänk er; * packa ryggan med lite dryck och nån macka sådär * dra och hämta cykeln och sedan glida med mp3 spelaren ner på stan i det fina sommar vädret. * Mötas upp och skejta en hel dag * Dra till nån pub eftråt Det låter härligt du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Men n00b thps2 ska det va Eller inte. filmen kommer från trean... ..och den äger stort! fatta vilken jävla balans han måste ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Skatar inte , men åker däremot longboard som nog är världens underbaraste sak.. Tänk er att ni hittar en fin, lång och lagom brant backe med ganska mycket svängar i . ni glider fort som fan, lutar er så mycket att ni nästan ligger på marken och får till den där sköna svängen man bara drömmer om . ojoj, det är bättre än att skita. men jag måste köpa nya hjul, och truckar. någon som har något tips till en ganske erfaren longboard åkare som älskar att åka riktigt fort och inte vill att boarden woblar/voblar. och det ska inte vara vara för dyrt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Skatar inte , men åker däremot longboard som nog är världens underbaraste sak.. Tänk er att ni hittar en fin, lång och lagom brant backe med ganska mycket svängar i . ni glider fort som fan, lutar er så mycket att ni nästan ligger på marken och får till den där sköna svängen man bara drömmer om . ojoj, det är bättre än att skita. men jag måste köpa nya hjul, och truckar. någon som har något tips till en ganske erfaren longboard åkare som älskar att åka riktigt fort och inte vill att boarden woblar/voblar. och det ska inte vara vara för dyrt heller. Har en kompis som kör det, verkar kul som fan men orkar inte skaffa mig en själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts