Roxxy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Är det någon mer som skate'ar här? Yay.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Wow, l33t. du har ju värsta brädan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Jag gjorde det förut till jag kom på att jag inte hade talang. Nu ska man ju bli rappare istället Edit: Klart man spelar THPS2 Redigerad 25 mars, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hihi... jag kan lika mycket om att skata som.... öööö atomfysik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Skatar ibland, kan inte ens ollie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag kan inte heller olla... Var tvungen. Men jag kan inte skata.. Skulle vara liite skoj att kunna men inget som är viktigt för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ja, jag åker skridskor ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Har skejtat i 3 år, sugen blir man nu när våren/sommaren nalkas. Då ska man ner på sommarkvällarna och åka och senare knäcka en öl på en pub efteråt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Lätt...eller en tidig söndag morgon. Åka längst stranden (om det är inte för mkt motvind) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Aaaw. jag har alltid velat kunna skata (skat:a, skejta, hurfan skriver man det?). Dock så har jag lika bra balans som en tändsticksask i vertikalt läge med en rejäl klump playdo-lera uppepå. = ingen alls. Det är Tony Hawk-spelen som gäller för min del Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har skejtat. Satte en varial kickflip, sen bröt jag armen och la av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har skejtat. Satte en varial kickflip, sen bröt jag armen och la av Du hade väl fel sko på dig. hö. hö. hö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Nej, pga att den lanserades på 1950-talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Du hade väl fel sko på dig. hö. hö. hö. Jag är inte proffs...än...tänker inte heller bli det. Detta är ett hobby för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag har skate:at en gång... den gången drog med sig mycket smärta i några dagar efteråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Skateboard handlar om smärta, blod och tårar och tålamod, men när du börjar komma igån så är det heeeeeeelt underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hihi... jag kan lika mycket om att skata som.... öööö atomfysik! Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Försöker börja, har skaffat bräda och allt så nu ska bara snön försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Skatade som fan sommaren 2003, orkar inte nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vem blir inte sugen när man ser denna trailer? http://rapidshare.de/files/16460889/ALIS_t...sttesr.mov.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts