pastor richard Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hej! Jag har förståelse om ni tycker denna tråd är olämplig i detta forum och låser den, men det är värt ett försök. jag tänkte att ni som spelar såna här spel kanske hade spelat Gudfadernspelet. Jag undrar nämligen om det är något fel på min skiva eller ej för det kommer ingen video i början när man kör nytt spel precis innan man är huvudkaraktärens pappa och Don Corleone säger att han kanske behöver en i framtiden. Allt som kommer är texten men i övrigt funkar spelet helt okey. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ta inte illa upp, men du får nog svar snabbare i http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=25061&st=0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Man kan välja om man ska se den, Men ja, Det ska vara en video i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozman Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Grafiken liknar Maplestory Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Grafiken liknar Maplestory Hm. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts