Roxxy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Blir faktiskt inte avundsjuk. Det viktiga är ett bra liv och en kåt brud. Behövs inte mer. Aaaa fan! Wörd på den Cyprez! Nej, men visst ser det mysigt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Så här ser våran sommarstuga ut!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Så här ser våran sommarstuga ut!!! Coolt. Då har vi likadan sommarstuga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jo. En extremt kraftfull dator. Haha, ironi, min framtida brud ska slå alla kraftfulla datorer med hästlängder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Blir faktiskt inte avundsjuk. Det viktiga är ett bra liv och en kåt brud. Behövs inte mer. Du skulle ju lägga av med det där, kom igen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Du skulle ju lägga av med det där, kom igen nu. Jag är avundsjuk. Jag skulle vilja ha ett tråkigt liv och en tråkig brud. Hälst olyckligt kär. EDIT: Hoppsan, såg att det där med kåt brud kunde misstolkas. Nej, tänker inte bara på sånt. Redigerad 25 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts