skribb Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Köp bibeln, koranen, den satanistiska bibeln, den svarta bibeln, samt Necronomicon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Leksaks bilar är väl alla fem åringars största dröm.. Trodde jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ehum, pistoler föder bara våld hos småbarn så det är inte så bra med det då. Ähh Barnen får motion när dom springer runt och låtsas skjuta varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) Bilar Pokemonkort Digimonkort Yugio kort De tycker jag du ska köpa Redigerad 27 mars, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 En snusdosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Ähh Barnen får motion när dom springer runt och låtsas skjuta varandra WÖrd. Jag har spungit runt med vapen hela min barndom och är är helt.. Eller ja, ni vet inget men jag är normal. Inget alvarligt med vapen. Som sagt, mortion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 WÖrd. Jag har spungit runt med vapen hela min barndom och är är helt.. Eller ja, ni vet inget men jag är normal. Inget alvarligt med vapen. Som sagt, mortion. Man rantade ju runt och dödade varandra och det slutade med att man vart intresserad av att döda på skoj, alltså spel, alltså GTA, svårt med GTA=Gtasajtens forum, alltså har vi nåt psykisk fel på oss alla... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Jag hade helt klart köpt en vinröd färg till grabben. Som man säger i England: "Just look at the lamp, when you look at the lamp it's gonna explode in your stomach - so hold your breath and save some leafs" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts