Tux Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tjena allihop!, nu behöver jag era smarta hjärnor. Det är så att om några veckor så sticker jag till Turkiet för att träffa släktingar bland annat en 5 åring. Det är självklart att jag ska köpa en present åt dom men jag vet inte riktigt vad jag ska köpa åt min 5 åriga kusin. Har ni några ideer?... En sak till... presenten måste finnas i följande affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fråga kattälskaren, han har nog nåra fina tips han delar med sig av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Haha, det var dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Köp nåt som du tror kusinen kommer tycka om, typ nånting enkelt men roligt, nåt som du har råd med helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Haha, det var dumt. Nej det var rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Han är 5, jag är 11, jag tror inte han leker med datorer och shit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Han är 5, jag är 11, jag tror inte han leker med datorer och shit... Leker du med shit Fan va svinig du är Kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Leker du med shit Fan va svinig du är Kattälskaren Haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Du skall köpa BeyBlade! Jag fick två stycken billiga plagiat av min vän nu när jag fyllde 16. De är riktigt fascinerande. De... snurrar SEDAN KROCKAR DE MED VARANDRA!!! KAN DU FATTA DET!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Köp en brandbil eller någonting Pistoler och bilar går hem hos småbarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Köp en pilbåge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det lär inte vara så svårt att hitta nått att köpa, gå in i affären så hittar du nog nått förr eller senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Gå till en loppis istället och försök hitta en Biker Mice from Mars med HELA antenner så din kusin får nåt nöjje av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 När jag var 5 år älskade jag bilar! (Har kvar dem) Och bondgårds-leksaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Köp ett luftgevär och en katt åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Köp en vattenpipa i Turkiet. Den har han säkert användning av om några år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Gillar 5-åringen att spela TV-spel? Har haft en granne som då va 5 år, hon älskade iaf Mario party till N64 och Mario64. En killkompis systerson 5 år älskar Lego starwars, Mario sunshine och ngt annat barnvänligt spel där man spelar en drake. Ett tips till dig är då alltså: - Köp ett barnvänligt och glatt spel! Men tänk på att om du köper spel till barn, så vill de oftast gå ifrån det... Tror att de ska finnas spel i dem leksaksaffärena, brukar ju göra de annars... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Gillar 5-åringen att spela TV-spel? Har haft en granne som då va 5 år, hon älskade iaf Mario party till N64 och Mario64. En killkompis systerson 5 år älskar Lego starwars, Mario sunshine och ngt annat barnvänligt spel där man spelar en drake. Ett tips till dig är då alltså: - Köp ett barnvänligt och glatt spel! Men tänk på att om du köper spel till barn, så vill de oftast gå ifrån det... Tror att de ska finnas spel i dem leksaksaffärena, brukar ju göra de annars... Lycka till! *vill de oftast INTE gå ifrån det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 En rakapparat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) The go: Edit knappen!!!!!! Köp han en gitarr Redigerad 25 mars, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts