TheWhiteElf Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Nu när jag skulle starta Vice City så startar det inte. Jag har inte gjort något sen jag spelade det senast (det funkade då) ocg mamma har inte gjort något speciellt med datorn häller sa hon. Så här blir det när jag ska starta. Jag klickar på Vice City ikonen. Datorn jobbar. Det ser jag pga muspekaren blir ett timmglas men sen händer det absolut ingenting förutom att datorn slutar att joba. Jag har testat att installera om VC, men det hjälper inte. Det borda ju funka om jag har installerat om det... Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Inte säkert att det hjälper men testa att radera gta_vc.set i GTA Vice City User Files i Mina dokument. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Det kan ju bero på systemkraven också. Kolla om du har det som krävs, oftast beror det på RAM-minnet Prova med att uppdatera drivrutinerna till ditt bildskärmskort --> www.nvidia.com Redigerad 25 mars, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hade exakt samma problem efter en mod... Inget kunde jag göra... Men en vacker dag fungerade den bara! (Ett halvår senare) Så mitt tips: Vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Eeh ok NightHawk, jag får väl testa med att vänta och ha tålamod. Jag ska även testa med att ta bort set filen i mina dockument till GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 HA. Jag tog bort gta_vc.set filen och nu funkar det igen. Man tackar (Wopido.inc)... Vet du vad som orsakar det felet? Hur kan den filen störa så att spelet inte startar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 HA. Jag tog bort gta_vc.set filen och nu funkar det igen. Man tackar (Wopido.inc)... Vet du vad som orsakar det felet? Hur kan den filen störa så att spelet inte startar? Den filen lagrar alla dina inställningar och du hade kanske ändrat upplösningen eller någon annan inställning till ett läge som din dator inte gillade och därför kunde inte spelet starta. Raderar man filen skapas en ny nästa gång man kör spelet och inställningarna återställs till default. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tack, då vet jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 (redigerad) Det kan ju bero på systemkraven också. Kolla om du har det som krävs, oftast beror det på RAM-minnet Prova med att uppdatera drivrutinerna till ditt bildskärmskort --> www.nvidia.com Kan stämma, men jag tror inte att du har så dåligt RAM-minne. *** Redigerad 4 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Kan stämma, men jag tror inte att du har så dåligt RAM-minne. *** Han har löst sitt problem, sen bör du läsa forumets regler om Warez, idag var jag snäll. Men läs dom i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts