the-copy Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jaaaaa EA power Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ni som säger att det ser grymt ut, har ni äns tänkt på att dettta kommer vara ett battlefield spel? Det är sorjligt att de gör sånt hära alltså.. eller dom kan ju göra det men det ska fan inte tillhöra battlefieldserien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Btw, (jag upptäckte det inte på en gång ) Men om man kollar ungefär vid 01:39 på videon så ser man ganska tydligt att man kan vara någon super stealth soldat som kan vara osynlig. Får se om detta lever upp tills ens förväntningar, troligtvis inte. Redigerad 26 mars, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Haha vad tror ni egentligen? det är EA som skyndar på detta spel, det kommer vara världens misstag att göra detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Haha vad tror ni egentligen? det är EA som skyndar på detta spel, det kommer vara världens misstag att göra detta spel. Jag tror det kommer bli skit, buggat och skitdåligt. Har inte alls några förväntningar på BF2142. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Men tänk Ett BF i C&C Tiberian Sun miljö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=6813 Ser ju ut att bli ett riktigt skoj lir. aikjonas12: Tänker du då på BF 1942? För BF2 är ju också i modern miljö så varför skulle inte detta spelet platsa i Battlefield serien? Tror att BF 2142 kommer att bli ett schyst lir i framtidsmiljö, med influenser ifrån dom förra spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Har ni ens läst förhandstitten i senaste PCG? blir ny inte sugna efter det vettefan vad som är fel. jag tror detta kommer bli nya Lan liret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 aikjonas12: Tänker du då på BF 1942? För BF2 är ju också i modern miljö så varför skulle inte detta spelet platsa i Battlefield serien? Vad jiddrar du om? Varför skulle jag tänkt på det? Alla spel i battlefield serien är mer eller mindre realistiska, BF 2142 är så orealistiskt man kan tänka sig. Om det någonsin kommer komma sånna dära slags bil-flygplan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts