NamChai Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hehe vad skojigt http://www.webhallen.com/prod.php?id=57296 Tror ni på detta eller tror ni det e ett april skämt? Fast det inte är aprli än? Elelr tror ni att det är ett komande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kanske kommer men jag tror inte dem släpper de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ser inte ut som ett skämt. Men om det är det... GSJDKLDFG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Utan tvekan falskt.. Edit: Efter ha sett videon är jag inte lika säker.. Redigerad 25 mars, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Dem släpper spelet kanske senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Battlefield 2142 är ett sant rykte. Och kommer kanske släppas till hösten. http://www.ea.com/official/battlefield/bat...tyupdate_032106 http://www.dice.se/press/pressreleases/?ar...01-b9fde90704aa Redigerad 25 mars, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Mjo det bekräftades t.o.m i Bf2 i Hq:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Sant rykte.. Ser värkligen bra ut fast det utspelar sej på framtiden BTW: Trailer Redigerad 25 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Ja det är sant, varför skulle det vara påhittat? Är väl bara att googla på det så ser ni.. EDIT: Tja, det var redan flera som sagt det. Redigerad 25 mars, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kan direkt säga att det här spelet kommer bli skit. Ett av alla de spela som EA tvingar utvecklarna att stressa fram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 MMM.. @Jacker. Snälla ta och ändra din sig. Den är bara för mycket, inget trveligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Nån som kan gissa varför dom släpper ett "grått" framtids-krigs-spel?? Det finns bara ETT svar... QUAKE WARS _________________________________ Min teori iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 BF 2142 kommer att motsvara BF Vietnam, alltså en ny sorts version av BF2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 BF 2142 kommer att motsvara BF Vietnam, alltså en ny sorts version av BF2. Men det kommer nog fortfarande skapas för att konkurerra med Quake Wars. Jag kommer inte ihåg "varför" BF: Viet skapades, men det var väl också för att konkurera med ett annat spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Men det kommer nog fortfarande skapas för att konkurerra med Quake Wars. Jag kommer inte ihåg "varför" BF: Viet skapades, men det var väl också för att konkurera med ett annat spel? Kaaaaaanske Vietcong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Kaaaaaanske Vietcong? Juste Nu kommer jag ihåg... *Tar fram den dammiga 2 packs boxen, med Vietcong och Fist Alpha* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ser ju rätt grymt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tycker att det ser riktigt grymt ut. Tror inte att det kommer att floppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Undrar vad för fraktioner som kommer finnas... Hoppas det blir ett "Scandinavian Alliance"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Undrar vad för fraktioner som kommer finnas... Hoppas det blir ett "Scandinavian Alliance"! Har för mig det skulle bli USA + Eu mot ryssland + asien eller något i den stilen. Redigerad 25 mars, 2006 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts