Space Hunter2001 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 (redigerad) idag jag var ute och surfade på ebay helt normalt och sänn så såg jag att någonting var uppe jag klickade på det och då stog det att jag hade surfat med nån uppkopling i nån timme tror jag jag belv jätte skraj och sänn stog det a bill will be sent to you directly då klickade jag ner rutan på direckten nån som har råkat ut för det här så snälla hjälp mig :'( :'( :'( P.S jag vill också varna er nu >-----------Edit-------------------------------------> nu har jag hittat programet men det går ej att ta bort det det står typ åtkomst nekad och när jag ska avinstalera det går det ej nu har jag till och med försökt att tabort det i regstret men inte det heller Program namn:MHL nått slags date program Redigerad 29 januari, 2003 av Space Hunter2001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 idag jag var ute och surfade på ebay helt normalt och sänn så såg jag att någonting var uppe jag klickade på det och då stog det att jag hade surfat med nån uppkopling i nån timme tror jag jag belv jätte skraj och sänn stog det a bill will be sent to you directly då klickade jag ner rutan på direckten nån som har råkat ut för det här så snälla hjälp mig :'( :'( :'( P.S jag vill också varna er nu Vad har du för säkerhetsnivå på browsern? Har man för låg kan okända program installeras på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts