jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag tränar för att se bra ut sen i sommar då man ska bada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Fel att vara en svart rockare? Ontopic: Jag tränar för att få en bra hälsa .. Nä blevb så jävla irreterad bara... Ankglar mig för att vara nazist och ha sig jälva stil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Boxas 30min varje dag i garaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Vafan i hekvete snakcar du för skit? jag hatar nazister så du bordek ankse inte söga nå om något du inte har en jävla aning om äcklel svart rockare! Jag är varken av afrikanskt påbrå eller "rockare". Och nej du är ingen nazist men du är väl nån sorts patriot som ogillar invandrare och sånt fint. Ack, såna behöver vi fler av. Edit: Äsch, pallar inte förstöra en tråd. Carry on. Redigerad 25 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag är varken av afrikanskt påbrå eller "rockare". Och nej du är ingen nazist men du är väl nån sorts patriot som ogillar invandrare och sånt fint. Ack, såna behöver vi fler av. Edit: Äsch, pallar inte förstöra en tråd. Carry on. Men din mobbade jävel jag har nog fler kompisar med invandrar bakgrund än vad du har kompisar så skippa skitsnacket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Den där diskussionen får ni ta genom PM, Explosiv Anka och Skribb. Jag vill inte se något mer off-topic snack i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Cyklar ganska mycket varje dag, sen blir det typ lite styrketräning här i hemmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 (redigerad) Jag kör med Taekwondo 90 minuters-pass, fyra gånger i veckan. Redigerad 26 mars, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Inför boxningen eller? Antar att det skulle bli bandy i hans fall men.... Styrketränar typ aldrig, har hantlar men dem är inte direkt överanvända Kondition(fotboll) för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Måndag: Basket 1.5 th Tisdag: Styrketräning 1.5 h Onsdag: Basket 1.5 h Torsdag: Basket 3.5 h Fredag: basket 1 h Lördag: Styrketräning 1.5 h Söndag: vila/match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag har aldrig haft min tumme i min röv. Inte i någon annans röv heller för den delen. Jag rör mig varje dag, jag lyfter dock inga vikter förutom de när jag jobbar i verkstad. Varför gymmar du egentligen? Kan du med handen på hjärtat säga att du enbart gör det för enbart din egen hälsa? Inte såhär att du tror du kommer få alla brudar och jadda jadda, the whole deal för att du lyfter skrot. Jag hatar bara när folk säger att de är för lata för att röra på sig, jag gymmar mest för att jag känner att det är en skön känsla efteråt och man blir lite tröttare och får då lättare att somna på kvällen enligt mig. Sedan simmar jag för att träna konditionen och alla andra saker som simning ger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag hatar bara när folk säger att de är för lata för att röra på sig, jag gymmar mest för att jag känner att det är en skön känsla efteråt och man blir lite tröttare och får då lättare att somna på kvällen enligt mig. Sedan simmar jag för att träna konditionen och alla andra saker som simning ger. Ehh du jag tränar inte för jag är lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Har åkt skidor idag Känner att konditionen är rätt hyffsad Ska börja träna kondition och styrka nu i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts