chucky.swe Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 8 ggr/Vecka. Måndag: 30 min joggning Tisdag: 1,5h Fotboll (med fyspass med) Onsdag: 50 min Skolgympa, 1,5h fotboll Torsdag: 1,5h fotboll (Fyspass ibland) Fredag: Skolgympa 50 min Lördag: Hårt fyspass med skolan Söndag: 30 min joggning Sedan ibland så brukar jag även träna med tyngder (1-2ggr/vecka) Trevligt.. Jag träna?- aldrig! Tränar nån gång i veckan !obs! sällsynt bara ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tss, klenis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Brukar träna varranan dag, 30min-1h vare gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Det gjorde jag igår, i en timma. Nu har jag ont i armarna och axlarna och magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag råder er att sluta snacka i den här tråden, i alla fall med Explosiv Anka. Ja, ni som inte gillar nazister iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag tränar på gym minst 2 gånger i veckan, ska förmodligen höja till 3 gånger. Sedan simmar jag en gång men ska kanske höja till 2 gånger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Har ett mingym här hemma jag med. Gymmade idag och körde wrestlingmatch efteråt. Shit! Gå bara inte på en mina Tar med hantlar 3 - 7 gånger i veckan, har 2kg och 7kg.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varje dag. Har gym schema för 3 dagars, så gymmar varannan dag och tränar kondition varanan. Kör 3*12 på dom flesta och tränar alla muskelgrupper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Fan vad alla som spenderar större delen av sina dagar framför datorn ska vara sportiga. Bleh, har inget behov av testosteron-tillskott och bli klämd på musklerna i omklädningsrummet. Huh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Höll på förra året, men var för lat för att fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Höll på förra året, men var för lat för att fortsätta. Ah!!! Hatar när folk säger så. Har några klasskompisar som tjatar om det hela tiden. F*n det är bara att ta ut tummen ur röven och börja röra på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ah!!! Hatar när folk säger så. Har några klasskompisar som tjatar om det hela tiden. F*n det är bara att ta ut tummen ur röven och börja röra på sig. Jag har aldrig haft min tumme i min röv. Inte i någon annans röv heller för den delen. Jag rör mig varje dag, jag lyfter dock inga vikter förutom de när jag jobbar i verkstad. Varför gymmar du egentligen? Kan du med handen på hjärtat säga att du enbart gör det för enbart din egen hälsa? Inte såhär att du tror du kommer få alla brudar och jadda jadda, the whole deal för att du lyfter skrot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varför gymmar du egentligen? Kan du med handen på hjärtat säga att du enbart gör det för enbart din egen hälsa? Inte såhär att du tror du kommer få alla brudar och jadda jadda, the whole deal för att du lyfter skrot. Klart han tror det. Varför annars stryketränar man? För att vara allmänt stark eller för att få bicepsen att träda fram? Om man vill vara i bra form kan man jogga eller cykla. Då jobbar hela kroppen istället för bara armmusklerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tränar på gym, 5 dagar i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Varför annars stryketränar man? Försäsongsträning..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Försäsongsträning..? Inför boxningen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Jag råder er att sluta snacka i den här tråden, i alla fall med Explosiv Anka. Ja, ni som inte gillar nazister iaf Vafan i hekvete snakcar du för skit? jag hatar nazister så du bordek ankse inte söga nå om något du inte har en jävla aning om äcklel svart rockare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ätr detr kuil atst skrriovpa fgel m44ed merninmg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vafan i hekvete snakcar du för skit? jag hatar nazister så du bordek ankse inte söga nå om något du inte har en jävla aning om äcklel svart rockare! Fel att vara en svart rockare? Ontopic: Jag tränar för att få en bra hälsa .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts