Explosiv Anka Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag hur många här inne är det som utövar någon sorts styrketräning? Själv tränar jag 5 ggr/vecka. Kör 5 set och 6-8 reps... Vet att det finns en gammal tråd men den är så jätte gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Tränar lite också, men inte mer än 1-2 gånger i veckan. En sak undrar jag dock. Är det någon som tycker det är roligt att styrketräna (På gym alltså)? Redigerad 24 mars, 2006 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag brukar köra med hantlar, 10kg. Annars så tränar jag inte ett piss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tränar lite också, men inte mer än 1-2 gånger i veckan. En sak undrar jag dock. Är det någon som tycker det är roligt att styrketräna (På gym alltså)? Det roligaste jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Det roligaste jag vet! Jag tränar 4 ggr/veckan. Tycker det är ganska trevligt. Man känner sig nöjd efteråt iafl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Har ett gym hemma Ska kanske börja gymma snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har ett hemma gym och tränar 3 gånger i veckan, 3 set typ 8 rep. börjde träna ganska nyligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Styrketränar hemma, 2-4 gånger veckan. Tycker det är skitkul att träna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Skulle vilja börja styrketräna, för att jag känner mig ganska mycket ur form. Bara det att jag aldrig tar mig i kragen och gör något åt saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Skulle vilja börja styrketräna, för att jag känner mig ganska mycket ur form. Bara det att jag aldrig tar mig i kragen och gör något åt saken Samma här jag måste få mera muskler, så att jag kan bli bättre i innebandy, och kondition Ska börja nästa vecka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 8 ggr/Vecka. Måndag: 30 min joggning Tisdag: 1,5h Fotboll (med fyspass med) Onsdag: 50 min Skolgympa, 1,5h fotboll Torsdag: 1,5h fotboll (Fyspass ibland) Fredag: Skolgympa 50 min Lördag: Hårt fyspass med skolan Söndag: 30 min joggning Sedan ibland så brukar jag även träna med tyngder (1-2ggr/vecka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Börjar snart Barmarks träning med ishockeyn, 4 ggr per vecka, + ett antal gympass per vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tränar varje kväll hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Näh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Kör 3-4 ggr/vecka på gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Måndag. Fotboll inne 1 timme tisdag: fotboll + Gympa onsdag: ledig torsdag: 1 timme sprining + Gympa fredag: Gympa lördag: Ledig Söndag: Fotboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Har ett mingym här hemma jag med. Gymmade idag och körde wrestlingmatch efteråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Brukar ni äta kosttillskott? Jag brukar dricka Gainer efter jag har tränat. Det är Kolhydrater(67%) och lite protein(24%). Men jag undrar om någon vet om Shapy Gainer Fuel är bra. Det är Hälsobutikens egna variant. Hade det förrut, det var dyrt och men väldigt gott. Därför undrar jag om någon vet om det är något att ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag tränade tre gånger i veckan i nån månad i oktober ungefär. Men då bröt jag vänsterbenet på två ställen och fick lägga av. Började förra veckan igen, men jag ville inte få en massa muskler o gå upp i vikt, ville hellre gå ner så jag brukar bara cykla en timme ungefär 4 gånger i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Händer att jag kör med hantlar hemma. Fast jag är alldeles för lat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts