Knasen44 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har nu kommit tillbaka till Los Santos och är på ett uppdrag som jag ej kan få innan jag har tagit över flera gång områden och jag undra hur många procent eller antal gångområden man måste ta över innan man får det där uppdraget. snällla kan nån hjälpa mig!! (har nu 35% av områdena) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Kommit tillbaka efter Las Venturas vistelsen? Vet ej exakt, men fortsätt bara att döda så klarar du dig nog. Du behöver nog mer än 50% iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Knasen44 Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Problemet löst tråd kan låsas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Sök nästa gång har sätt massa trådar om samma sak Redigerad 24 mars, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Sök nästa gång har sätt massa trådar om samma sak OT: Du har redan över 100 posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag har nu kommit tillbaka till Los Santos och är på ett uppdrag som jag ej kan få innan jag har tagit över flera gång områden och jag undra hur många procent eller antal gångområden man måste ta över innan man får det där uppdraget. snällla kan nån hjälpa mig!! (har nu 35% av områdena) När du har tagit över ett visst amtal områden så ringer Sweet dig. Det är bara att mörda tills han ringer, alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts