samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 En snabb fråga bara, efter att ha gjort uppdragen i LS kommer man till SF och efter det till LV. Men sedan har jag hört att man kommer till Los Santos igen och börjar göra uppdrag där igen. Är det samma sak med SF och LV, alltså 'går man runt' spelet hela tiden och hur många gånger upprepas proceduren? Kan någon svara mig snabbt och enkelt bara. Lås gärna tråden sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Man kommer tillbaka till Los Santos ja. Men sen tar det stopp! Ingen cirkulation alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Man kommer tillbaka till Los Santos ja. Men sen tar det stopp! Ingen cirkulation alltså Aha okej, men hur långt tid är man i Los Santos tills man klarar spelet? Är den 'vistelsen' lika lång som i början av spelet när man är i LS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Typ 10 uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ok. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 En snabb fråga bara, efter att ha gjort uppdragen i LS kommer man till SF och efter det till LV. Men sedan har jag hört att man kommer till Los Santos igen och börjar göra uppdrag där igen. Är det samma sak med SF och LV, alltså 'går man runt' spelet hela tiden och hur många gånger upprepas proceduren? Kan någon svara mig snabbt och enkelt bara. Lås gärna tråden sedan. Så här går det: LS - SF - LV - LS Nu vet du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts