fido vercetti Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har klarat storyn på vice city nu, men det är inge kul nu utan uppdrag. Kan nån ge mig tips på vad man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 1. Klara 100% 2. Hitta coola ställen att stunta på 3. Gör en stuntfilm 4. Spela MTA VC 5. Modda 6. Gör polisuppdrag med huntern 7. Låtsas att du är en hemlig agent eller nåt och åk runt och lönnmörda folk. 8. Planera en kupp mot en affär eller bank, göm en flyktbil någonstans, bestäm flyktväg o.s.v 9. Kör racen vid sunshine autos med olika bilar. 10. Mixtra med handling.cfg Testa de här moddarna om du inte redan har gjort det: War Mission Cool Vice City Stunt City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 1. Klara 100% 2. Hitta coola ställen att stunta på 3. Gör en stuntfilm 4. Spela MTA VC 5. Modda 6. Gör polisuppdrag med huntern 7. Låtsas att du är en hemlig agent eller nåt och åk runt och lönnmörda folk. 8. Planera en kupp mot en affär eller bank, göm en flyktbil någonstans, bestäm flyktväg o.s.v 9. Kör racen vid sunshine autos med olika bilar. 10. Mixtra med handling.cfg Testa de här moddarna om du inte redan har gjort det: War Mission Cool Vice City Stunt City Har det till ps2. Men tack för tipsen Nåt annat man kan gö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ta på sig polis kläder å leka med en batång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ta på sig polis kläder å leka med en batång Hehe Det var ett bra tips, men jag brykar patrulela med en polis och om vi ser nån brottsling så slår/skuter vi han. Man kan skjuta om man har poliskläder på sig och ändå inte få några efter sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Åk runt med pansarvagnen och sätt på fusket så att fordon kan åka på vatten, jag tror det skall funka Nah, kanske inte. Redigerad 25 mars, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Förresten, vart kan man hitta poliskläderna? Har varvat allt för länge sen, men glömt bort vart poliskläderna var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Förresten, vart kan man hitta poliskläderna? Har varvat allt för länge sen, men glömt bort vart poliskläderna var. Inne i polisstationen tror jag bestämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Är multiplayer versionen av Vice City bra? Eller kan man bara köra race? Dock tycker jag att VC är ett av de sämsta gta spelen. Gta III har ju typ bättre grafik, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Är multiplayer versionen av Vice City bra? Eller kan man bara köra race? Dock tycker jag att VC är ett av de sämsta gta spelen. Gta III har ju typ bättre grafik, eller? Nej. Vice city har mycket bättre grafik än gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Inne i polisstationen tror jag bestämt. Ok, tack. Men det blir lite svårt, för att poliserna börjar jaga en när man kommer in i polisstationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Ok, tack. Men det blir lite svårt, för att poliserna börjar jaga en när man kommer in i polisstationen. Skjut ner dom då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Varför inte lite hedligt gängkrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Varför inte lite hedligt gängkrig? Gängkrig i vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Gängkrig i vice city? Ja skjut gängmedlemmar! Fast gängkrig går aldrig särkilt bra i VC för polisen blandar sig så fort man skjutit två haiter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts