iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tss. finns så mycket annat skoj man kan köpa för de pengarna.76 000 enkronas-kex i cafeterian152 000 femtiöres-kex i cafeterianEn skapligt fräsch bilTyp.. 30 par fräscha evisu-jeansTyp.. 60 par fräscha jeans av något annat, lite billigare märkeEn komplett hemmabioanläggningListan går att göra oändlig. Bra lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Btw; Fyhälvete villken dålig fläkt den lär ha... Redigerad 24 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Aldrig i livet. Om man öppnar datorn från Dell om man ska t.ex byta graffekort, ram minne, hårddisk whatever, så går garantin ut. Vetefan varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Aldrig i livet. Om man öppnar datorn från Dell om man ska t.ex byta graffekort, ram minne, hårddisk whatever, så går garantin ut. Vetefan varför. Men vadfan tror du? Tror du de låter folk pilla på datorerna utan att dra ur garantin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Aldrig i livet. Om man öppnar datorn från Dell om man ska t.ex byta graffekort, ram minne, hårddisk whatever, så går garantin ut. Vetefan varför. Gissa 3 gånger? Öppnar du och pillar och inte vet vad du gör kan du till exempel pajja allt med statisk elektricitet. Det är inte dåligt, det har förmodligen alla som gör färdiga datorer. Om jag skulle ha haft pengar till det (och fått över) så skulle jag lätt köpa den. Nej, den är inte snygg. Dell har jag inga problem med (förutom priset) men quad sli är coolt. Den lär vara snabb också. Widescreenskärm är najs. Fast det är synd att dom har intel i. Inte för att jag är AMD-fanboy, men det vore bättre att köra fullt ut och ha en fx-60 här i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Aldrig I livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 ..Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Varför i röven skulle jag vilja köpa evisu jeans istället för en comp ? För att de är grymt fräscha och ger en jävla massa respekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) Kanske om det vore en AMD på 4 GHz Men nej tack, den där datorn är endast värt 40k om inte ens det.. Redigerad 25 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Nej, beställde en ny dator igår.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Aldrig. Plocka ihop den på valfri sida så kan du få en AMD FX processor som är bättre för mindre pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jag skulle aldrig köpa en dator för mer än 10 000:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 Om jag haft pengarna och extremt mycket över så skulle den nog hamna hos mig, men i verkligheten skulle jag nog inte spara ihop 76.000 kr för en data Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Om man vill ha en framtidssäker dator kan man ju ta denna. Själv skulle jag aldrig lägga så mycket pengar på en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts