chucky.swe Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Mja,beror på skulle hellre vänta några år och köpa nyaste delarna och sen bygga ihop nåt borde bli lite lagomt billigare..Men karoosen () var ju snygg iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Om jag hade über mycke pengar så, varför inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Inte om det är Dell Ful data btw... Särskilt när det står D-E-L-L over allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tss. finns så mycket annat skoj man kan köpa för de pengarna.76 000 enkronas-kex i cafeterian152 000 femtiöres-kex i cafeterianEn skapligt fräsch bilTyp.. 30 par fräscha evisu-jeansTyp.. 60 par fräscha jeans av något annat, lite billigare märkeEn komplett hemmabioanläggningListan går att göra oändlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Beställt, tack! Skämt åsido, men nej, skulle nog inte betala så myfcket för en dator, fast det är ju begränsad utgåva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Jävligt snygg, men har inte pengarna. Skulle inte köpa en dator för det priset ändå... fast det är ju begränsad utgåva Jag skulle inte vilja ha en påse med kungens bajs, även om det bara fanns en av dem Redigerad 24 mars, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varför är Dell så dåligt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Never. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Varför är Dell så dåligt!? Du kan få en dator som är lika bra som Dell-dator fast för ett mycket bättre pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ja... Nästa gång jag rånar en bank... @Maxz: skulle jag köpt min dator i delar så skulle jag sparat 100kr men då fick jag inget chassi... så dell kan vara billigare... Ett tips: Om du vill ha en dator för +25 000kr så byggden själv...detblir billigare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Dell kan gå och lägga sig. 76K för en jävla dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag tycker inte datorn är värd riktigt så mycket. Sen är det klart att jag aldrig skulle betala 76k... Men vad är frågan? Om man skulle betala 76k om man hade pengarna, då eller? För det är väl ganska uppenbart att ingen här kan betala 76k för en dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Nej det skulle jag inte! Avskyr allt som har med Dell att göra och dessutom så räcker burken jag har alldeles utmärkt ett bra tag till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Dell köpte Alienware för att Apple gör för snygga datorer. Så ligger det till, om ingen annan sagt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tss. finns så mycket annat skoj man kan köpa för de pengarna.76 000 enkronas-kex i cafeterian152 000 femtiöres-kex i cafeterianEn skapligt fräsch bilTyp.. 30 par fräscha evisu-jeansTyp.. 60 par fräscha jeans av något annat, lite billigare märkeEn komplett hemmabioanläggningListan går att göra oändlig. Varför i röven skulle jag vilja köpa evisu jeans istället för en comp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ful data btw... Jo, väldigt ful information. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 http://files.upl.silentwhisper.net/upload0/dell-auy.JPG Nu har alla specifikationerna släppts och datorn finns att köpa, men med ett pris på 76 000 kronor lär den nog avskräcka även den mest inbitna datorentusiasten. Av innehållet att döma tycks detta vara den kanske snabbaste persondatorn som går att köpa i dag. Processorn är en Intel Pentium 965 Extreme Edition, som överklockats från 3,76 GHz till 4,26 GHz. Grafiksystemet består av inte mindre än fyra stycken Geforce 7900-kretsar, som sammankopplats med hjälp av tekniken Nvidia Quad SLI, samt en extra ”fysikprocessor” för att avlasta grafikkorten vid krävande spel. Vidare finns det två stycken hårddiskar på 150 gigabyte, i raid-konfiguration för extra prestanda, samt ytterligare en disk på 400 gigabyte avsedd endast för lagring. Som om detta inte vore nog är varje dator handmålad och datorserien finns därför bara i en begränsad utgåva. För den som fortfarande inte är övertygad skickar Dell även med en bredbildsskärm på 30 tum som erbjuder en bildyta på hela 2 560 gånger 1 600 pixlar." Mer info > DELL.com Skulle Du betala 76000 för den? Att den bara kostar över 20-30 000 är skrämmande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag tycker inte datorn är värd riktigt så mycket. Sen är det klart att jag aldrig skulle betala 76k... Men vad är frågan? Om man skulle betala 76k om man hade pengarna, då eller? För det är väl ganska uppenbart att ingen här kan betala 76k för en dator. Benvit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag har aldrig tyckt om överspejsade Gamer-datorer. Det blir så extremt. Jag vill ha stilrena saker... Som Mac-datorer. Det är snygghet å det grövsta! Diverse Gamer-tillbehör kan slänga sig i väggen och bereda väg för Mac, ty inget kan slå dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts