Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ehum, folk anser det här väldigt onödigt men det jag verkligen inte jag. Efter extrema och sjuka åsikter och uttalanden vill jag här ''återföddas'' ren här på forumet. Att skaffa en ny andvändare är det inte tal om, känns alldeles fel och jag vill inte byta namn. Finns inte så mycket mer att säga förutom att jag ska lägga av med det. Jag förstår att folk gärna hoppar på mig speciellt med tanke på allt jag sagt som påminner om en drogad åsna med huvudvärk. Orsaken till tråden är att man blir less på alla kommentarer, vilket jag i princip byggt upp själv, whatever, glöm det som ska glömas och det som anses sjukt och/eller onormalt. The End Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Som du säger...det är du som gett dig själv den bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Antar till att jag bidragit en hel del till att du känner så här. Har bara sagt vad jag tycker. Jag tror nog att du har en moderat störning. Inget allvarligt men den finns där. Redigerad 23 mars, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Visst har han varit som han är, men blir han bättre nu än han varit innan så blir ju en medlem bättre åtminstone, finns väl fler som varit sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Men jag gillar när du är så! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Antar till att jag bidragit en hel del till att du känner så här. Har bara sagt vad jag tycker. Jag tror nog att du har en moderat störning. Inget allvarligt men den finns där. Så känner jag också, och jag håller med P-C om att du kanske har en liten störning någonstans. Du borde överväga att söka hjälp.. Men i alla fall, jag ska försöka nollställa mig angående dig, vi får se hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 .. PluOntS då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Du har valt att skilja dig från mängden, varför ens be om ngn slags ursäkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 .. PluOntS då? Ja, den jäveln hatar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jäkligt onödig tråd. Hell när jag gjorde en sån låstes den pronto! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Vad har du gjort igentiligen? Bashil du bör inte säga något du drar upp en tråd från 2003.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 It's true! Ohh, it's damn true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Okej, bra. Nu kan vi glömma allt. Tackar för att moderatorer/adminer tog hänsyn till tråden trodde den skulle låsas dom första fem minuterna.Nog många läsare för att det ska glömmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Bashil är ju värre än kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts