Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hur skapar man en bra och intressant tråd igentligen? Mina känns så misslyckade och efterblivna och blir snabbt inaktiva på alla forum jag är medlem på, och jag hoppas jag inte är den enda som känner så. Så jag, och mina jämnlikar, vill ha tips på hur man skapar en bra tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Trycker på "New topic" knappen som brukar finnas på varenda forum.. sen skriver man titel.. och sen text.. sen "add topic" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det här är så jävla rätt! Gör en guide "hur man gör en tråd", sen pinnar ni skiten. Seriöst alltså, det skulle behövas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts