Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Tycker det är dålig stil att skolka, det finns barn i länder som vill gå i skolan men inte kan. Vi ska vara glada att vi får den förmånen Uppenbarligen har inte du känt på skoltrötthet än. Men vänta du bara, den kommer. Vote: Nej, jag brukar inte följa de råd jag får i kedjebrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Leder en ut till rena helvetet att bry sej i kedjebrev och det kommer det alltid att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Uppenbarligen har inte du känt på skoltrötthet än. Men vänta du bara, den kommer. Vote: Nej, jag brukar inte följa de råd jag får i kedjebrev. Fortfarande inte schysst mot dem som inte har pengar, råd eller ekonomi för att gå i skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Bara onödigt. Fast jag tror att halva min klass kommer skolka. Ska bli kul att se lärarnas min när bara halva klassen är där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Skol trötthet har man ju känt på, skolkat har man ju gjort och se hur det blir till slut. Man blir en patetisk tönt som hamnar efter i skolan och inte hänger med på lektionerna när lärarna pratar, och har man skitig otur så ringer dom ju hem och berättar oxå. Ska sluta att skolka nu direkt så att mina lärare slipper ringa hem, och det tycker jag att alla skolkare som vill ha en framtid ska också ska göra. Inte för att man inte får en framtid, men det är bra att veta lite saker också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fortfarande inte schysst mot dem som inte har pengar, råd eller ekonomi för att gå i skola. You have a piont. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Om jag skulle stanna hemma från skolan då skulle det väl vara för någon sjukdom, jag känner mig faktiskt lite varm, får se om det håller i sig över helgen... Vote: Nej Redigerad 23 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ska ändå ha prao den veckan. Men annars så skulle jag aldrig skolka. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej, skulle aldrig falla mig in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fortfarande inte schysst mot dem som inte har pengar, råd eller ekonomi för att gå i skola. Tyvärr kan du säga så om allt i så fall. Släng ingen mat, tänk på de som svälter, köp inga onödiga saker, dela med dig av dina pengar etc. Vi får leva vårt liv här uppe. Jag försvarar inte skolk men tänk- på- barnen- i- afrika- grejen är jag rätt less på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Tyvärr kan du säga så om allt i så fall. Släng ingen mat, tänk på de som svälter, köp inga onödiga saker, dela med dig av dina pengar etc. Vi får leva vårt liv här uppe. Jag försvarar inte skolk men tänk- på- barnen- i- afrika- grejen är jag rätt less på. You have a point. Nej nu ska jag hålla mig utanför det här, tillför ju ändå inget till diskussionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad är syftet med det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad är syftet med det här? Dom flesta vill göra det för dom tror att det kommer komma med på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej, orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad är syftet med det här? Säg det. Elever vill vara rebelliska och coola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm, ledig på måndag.. Ja, varför inte. Inte för jag tror någon kommer bry sig i skolan om jag skolkar. <-- Bäst närvaro! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hmm, ledig på måndag.. Ja, varför inte. Inte för jag tror någon kommer bry sig i skolan om jag skolkar. <-- Bäst närvaro! \o/ Oof, vad var det? 70%? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Om jag gör det så beror det inte på det där, då beror det på att jag är trött... Vilket jag ofta är... Kanske skall gå till skolan just för att INTE deltaga i det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts