luddee Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag orkar inte formulera om, så jag Ctrl + V på det kedjebrevet jag fått på msn 100 ggr... >>>Nu är det snart dags. Den 27 mars ska alla ungdomar i Sverige skolka från >>>skolan för att se om det uppmärksammas i tv och radio. Tänk dig lärarnas >>>miner när ingen kommer till skolan den 27. En anning lockande tanke eller? >>>skicka detta till alla på din kontaktlista. Mvh Sveriges ungdomar Well vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nope. Jag tänker inte skolka för det har jag aldrig gjort . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Tycker det är dålig stil att skolka, det finns barn i länder som vill gå i skolan men inte kan. Vi ska vara glada att vi får den förmånen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej, fan heller. Ingen lär göra det, och det där känns bara så "lunarstorm". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej har inte tid för sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Söndagen den 27:e? har jag tagit fel på dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Söndagen den 27:e? har jag tagit fel på dag? Det är en måndag ... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) In my ass att det där kommer funka. edit: vi har studiedag då iallafall Redigerad 23 mars, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Det är en måndag ... eller? Förlåt, du har rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fuck that shit. Go to school. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Min farsa jobbar inte så det blir ett problem. Och om ni undrar,nej, han är ingen lat jävel. Några utklassade hans jobb och det.. Försvann. För gammal för att få ett nytt, tja, vem orkar det I sextioettårs åldern? Okej. Åter till saken. Fyller år den 28:e så det är inget klipp att skolka. P.g.a mit lata beteende I skolan är inte mina föräldrar glada, speciellt inte farsan min. Det blir låst moped och noll saker då jag fyller år om jag inte börjar jobba snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vote: Går inte i någon jävla skola längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej, det tror jag inte. Och gör jag det är det inte pga det där larveriet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nåppzeh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag ska sluta skolka, så nej tack pac man attack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Nej... skulle aldrigt få för mig att skolka. Har faktiskt börjat tycka om skolan lite nu. Inte lektionerna. Utom franskan då där vi har en skitbra lärare som är sån ung typ. Och vi gör bara massa roliga grejer med henne och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Nej... skulle aldrigt få för mig att skolka. Har faktiskt börjat tycka om skolan lite nu. Inte lektionerna. Utom franskan då där vi har en skitbra lärare som är sån ung typ. Och vi gör bara massa roliga grejer med henne och sånt. Samma här, inte fjanskan dock. Asså, rasterna när man får se henne är sweeeet. Ursäkte... Redigerad 23 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts